Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Siggy:

Voor mij niet geschikt om zulke sites te gaan bekijken:

ekster.jpg

:D

:bday:

Ik ben ook benieuwd...

*op 2 pakjes uit :usa wacht sinds vorige week dinsdag*

;)

goed bezig ;)

shit , net te laat , heb net besteld ;) , ach ,bij jouw site is hij 10 eurogoedkoper .

maakt niet uit , ik flikker hier al die vliegers de deur uit ,te beginnen met de mustang ,madness mag ook weg , vibrogym mag ook weg , ook al die nitroblokken moeten weg , klaar mee .

iemand nog interesse in een vrijwel nieuw 10cc 2T blok ?

Bart? Wel duidelijk zo he?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Totaal offtopic, maar goed ik heb nog een tweetal bootjes te koop staan, wellicht dat iemand intresse heeft, of iemand kent die iets met bootjes heeft :confused:

Delta:
delta2.jpg

Riva Rama
riva2.jpg

Moggûh... :morning: Beetje stijf in de beentjes. :? Volgende keer maar iets minder snel en niet over zandpaadjes lopen. ;)

*hele dag uit het ramen kijken gaat, op wacht voor de postbode met mijn autootje* :(

Check.. en voordat er weer commentaar op komt.. Ik ga eerst even een mooie baja kopen :)

verstandig ! ;) , maar eenmaal gekocht , kleeft er wel een verkoopverbod aan , dat is de nieuwe regel (de enige regel) als je bij de ht clan komt :cool:

echt een stuk beter voor je conditie en spierweefsel om naar ht te gaan , lekker de hele dag door mul zand lopen , en soms ook sprintjes trekken :p
ook geen clubhuis met veel vettigheid en drank !!

ik heb gewoon spierpijn van gisteren :p, en ik doe ook al aan sport , kortom, ik val weer af :cool:

sinds we bij de ach zijn ,zijn we aan het dichtgroeien , en bij vliegen op het veld beweeg je ook amper , aangezien ik amper neerstort ,hoef ik niet te lopen ;)

marco borsato zou zeggen ; het is de waarheid ;)

weer lekker werken gaat , en zich verheugt op baja pakketten , en alvast zin heeft in volgend weekend ! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back