Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren.. check!

Savage gaat eerst verkocht worden en daar komt bij.. voorlopig echt even een koop stop..

Een aantal van hullie heb ik het al verteld, maar bij deze voor iedereen (dan snappen jullie misschien ook de ernst ervan, dat ik echt een koopstop inlas...)

Ik zit (naar alle waarschijnlijkheid) volgend jaar zonder werk.. :(

Omdat een buitenlander het verkoopt?

Deze model verkoopt zeer snel dus wees er snel bij, want op is op!!!!
Voor tegenwoordig is dat best correct Nederlands. :yes: Op een T en een komma teveel na, is er niets mis mee. ;)

*teleurgesteld is in de modelbouwwinkel omdat ik geen pakketje heb gekregen* :cry:

@ sleur wil je voor jef ook zijn zicral painten :confused: neem hem dan morgen mee als je naar clubjes gaat:confused:
Hmmmm, nou ja, okay dan. De laatste en dan is het genoeg. Beetje tijdgebrek/geen zin de afgelopen en komende weken. Iets met beetje druk op het werk. Valt niet mee om drie of vier dingen tegelijk te doen en alle drie of vier de zandlopertjes in de gaten te houden en tussendoor ook nog te F5'en. ;) :lol:

De ergenis van slechte kwaliteit duurt voort , als de vreugde van de lage prijs allang verdwenen is .

Zo met wie heb jij zitten lullen joh,heb je niet van jezelf ;)

voorlopig echt even een koop stop..
Ladies and gentlemen, place your bets using a personal message... :mrgreen:

Wel kutjebef van dat werk. Kwaliteit loopt ook langzaam achteruit wat betreft de dienstverlening van je werkgever. Momenteel gaat er hier geen dag voorbij zonder hick-ups, PPPoE errors, duplicate IP's op de DSL kant 8O etc. :evil: Ik heb echt na al die jaren de laatste weken serieus naar een alternatief gekeken. Waarschijnlijk Tele2 Zakelijk 10/10Mbit (en ja, upstream is mij meer waard dan downstream en poort 25 moet gewoon open staan).

Hmmmm, nou ja, okay dan. De laatste en dan is het genoeg. Beetje tijdgebrek/geen zin de afgelopen en komende weken. Iets met beetje druk op het werk. Valt niet mee om drie of vier dingen tegelijk te doen en alle drie of vier de zandlopertjes in de gaten te houden en tussendoor ook nog te F5'en. ;) :lol:

hij heeft geen haast hoor mag ook overmorgen hahahahaha nee geen haast:D ik neem hem wel mee en dan kijk je maar

hmmmm , trok nog even een kastdeurtje open :shock:

van tig maar 1 goeie maken ? :p

de savage vind ik niet leuk , flikkert veel te snel om , ik ga weer een duistere buggy bouwen , de hoogtijgers weten dan wat ik bedoel ;)

nitro003.jpg

Heren.. check!

Savage gaat eerst verkocht worden en daar komt bij.. voorlopig echt even een koop stop..

Een aantal van hullie heb ik het al verteld, maar bij deze voor iedereen (dan snappen jullie misschien ook de ernst ervan, dat ik echt een koopstop inlas...)

Ik zit (naar alle waarschijnlijkheid) volgend jaar zonder werk.. :(

mooi k.. voor je ik hoop dat je weer snel werk vind:(

hmmmm , trok nog even een kastdeurtje open :shock:

van tig maar 1 goeie maken ? :p

de savage vind ik niet leuk , flikkert veel te snel om , ik ga weer een duistere buggy bouwen , de hoogtijgers weten dan wat ik bedoel ;)

nitro003.jpg
wat ga je maken :D,kan je wel een eigen draadje beginnen.af en toe updates plaatsen.Denk dat je nog wel tips en ideen krijgt toegeworpen ook :D
Was dat baantje niet een grote blubber bende

wat ga je maken :D,kan je wel een eigen draadje beginnen.af en toe updates plaatsen.Denk dat je nog wel tips en ideen krijgt toegeworpen ook :D
Was dat baantje niet een grote blubber bende

nee , de buggie linksboven is zo klaar , daar gaat het 4.6 bigblock op van mijn savie , gaan jullie niet bijhouden met den baja's :cool:

baantje leek me wel wat , is een vrij harde grond , je moet idd niet daar gaan rijden als het geregend heeft .

maar ik wil ook wel naar alkmaar , wat mij betreft volgend weekend daarheen , ff iedereen met zijn neus de zelfde richting op krijgen :)

mijn bhajha staat er klaar voor , de duistere speed buggy na vanavond ook :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back