Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor tegenwoordig is dat best correct Nederlands.Omdat een buitenlander het verkoopt?
Deze model verkoopt zeer snel dus wees er snel bij, want op is op!!!!
Hmmmm, nou ja, okay dan. De laatste en dan is het genoeg. Beetje tijdgebrek/geen zin de afgelopen en komende weken. Iets met beetje druk op het werk. Valt niet mee om drie of vier dingen tegelijk te doen en alle drie of vier de zandlopertjes in de gaten te houden en tussendoor ook nog te F5'en.@ sleur wil je voor jef ook zijn zicral paintenneem hem dan morgen mee als je naar clubjes gaat
![]()
Vraagje..
Om welke reden zouden jullie baja (en ex baja) rijdens mij deze advertentie afraden:
Marktplaats.nl > Baja Buggy ShengQi 2.4Ghz Met Digitale Zender - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Hoor het graag.
Ladies and gentlemen, place your bets using a personal message...voorlopig echt even een koop stop..
Hmmmm, nou ja, okay dan. De laatste en dan is het genoeg. Beetje tijdgebrek/geen zin de afgelopen en komende weken. Iets met beetje druk op het werk. Valt niet mee om drie of vier dingen tegelijk te doen en alle drie of vier de zandlopertjes in de gaten te houden en tussendoor ook nog te F5'en.:lol:
De ergenis van slechte kwaliteit duurt voort , als de vreugde van de lage prijs allang verdwenen is .
Zo met wie heb jij zitten lullen joh,heb je niet van jezelf![]()
Vraagje..
Om welke reden zouden jullie baja (en ex baja) rijdens mij deze advertentie afraden:
Marktplaats.nl > Baja Buggy ShengQi 2.4Ghz Met Digitale Zender - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Hoor het graag.
Aan me toeroe fakespeareDat is die andere kant van mij die jij (nog) niet kent![]()
![]()
Je krijgt er wel een set extra banden bij,als je de eerste en tweede foto vergelijktZie mijn onderschrift![]()
![]()
Je krijgt er wel een set extra banden bij,als je de eerste en tweede foto vergelijkt
Heren.. check!
Savage gaat eerst verkocht worden en daar komt bij.. voorlopig echt even een koop stop..
Een aantal van hullie heb ik het al verteld, maar bij deze voor iedereen (dan snappen jullie misschien ook de ernst ervan, dat ik echt een koopstop inlas...)
Ik zit (naar alle waarschijnlijkheid) volgend jaar zonder werk..![]()
wat ga je makenhmmmm , trok nog even een kastdeurtje open :shock:
van tig maar 1 goeie maken ?
de savage vind ik niet leuk , flikkert veel te snel om , ik ga weer een duistere buggy bouwen , de hoogtijgers weten dan wat ik bedoel
![]()
wat ga je maken,kan je wel een eigen draadje beginnen.af en toe updates plaatsen.Denk dat je nog wel tips en ideen krijgt toegeworpen ook
Was dat baantje niet een grote blubber bende
maar ik wil ook wel naar alkmaar , wat mij betreft volgend weekend daarheen , ff iedereen met zijn neus de zelfde richting op krijgen![]()
maar ik wil ook wel naar alkmaar , wat mij betreft volgend weekend daarheen , ff iedereen met zijn neus de zelfde richting op krijgen![]()