BYM
Forum veteraan
Neen, de bevestiging van de side links![]()
Volgens mij bedoelen we niet het zelfde

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neen, de bevestiging van de side links![]()
Que? De Corally CCT heeft helemaal geen side links. Die heeft een T-bar en een damper pod. 8O De Side links zijn die twee roerstokjes aan de zijkanten van het frame naar de motorplaat. En in plaats van een damper pod zitten er twee zijwaarts geplaatste dempers op (zijn dus geen vaste stangen maar kunnen schuiven en er zit demperolie in). Dat zit niet op de CCT, wel op de Corally 10X.Grappig, die bevestigingen van de links hetzelfde als de cct...beproefd systeem dus
Que? De Corally CCT heeft helemaal geen side links. Die heeft een T-bar en een damper pod. 8O De Side links zijn die twee roerstokjes aan de zijkanten van het frame naar de motorplaat. En in plaats van een damper pod zitten er twee zijwaarts geplaatste dempers op (zijn dus geen vaste stangen maar kunnen schuiven en er zit demperolie in). Dat zit niet op de CCT, wel op de Corally 10X.![]()
Oja, dat kleffe gefeliciteer hier , iedereen vast gefeliciteerd voor de komende 2 jaar !
Verder klussen opneemt
Ik vond em nog aardig schoon!Vet bakkie Sleur![]()
Done, hier in 0251 bij het veld kun je ondertussen weer wat blauwe lucht zien en de zon heb ik ook weer aan gezet. :zon:Kan iemand er voor zorgen dat die mist oplost.
Wil einde van de middag ff vliegen.
Op wat smeermiddel bij de schokdempers en het diff na zit er weinig vets aan inderdaad. Het is elektro hè, geen vettigheid na het rijden (hoewel, die zooi van de baan is net zo onprettig).Ik vond em nog aardig schoon!
Ik vond em nog aardig schoon!
Done, hier in 0251 bij het veld kun je ondertussen weer wat blauwe lucht zien en de zon heb ik ook weer aan gezet. :zon:
Van middag de DogFighter met de fast setup ff testen![]()
Zeikwijf ....![]()
jij begon , die kreet van het zoetzappige gefiliciteer hier , heb ik van jouw
zo , iedereen gefeliciteerd met het weekend !
ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben dat ik nu eindelijk thuis ben en niets meer moet , daar mogen jullie mij pas mee feliciteren !!
wat een hectische week zeg , nu helemaal gaar van de getallen en cijfertjes , beste flinke klussen , dus als alles doorgaat , zit ik er voorlopig warmpjes bij en kan ik een baja per week kopen![]()
morgen lekker rustig an , zondag zien we het allemaal wel , kan geen afspraak meer zien
nu het rijk alleen , dus pilsje open , en met mijn blote friemeltje onder da zonnebank ,en lekker chillen !!
nogmaals gefeliciteerd allemaal , er is vast wel een kennis van jullie jarig![]()