Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig, die bevestigingen van de links hetzelfde als de cct...beproefd systeem dus
Que? De Corally CCT heeft helemaal geen side links. Die heeft een T-bar en een damper pod. 8O De Side links zijn die twee roerstokjes aan de zijkanten van het frame naar de motorplaat. En in plaats van een damper pod zitten er twee zijwaarts geplaatste dempers op (zijn dus geen vaste stangen maar kunnen schuiven en er zit demperolie in). Dat zit niet op de CCT, wel op de Corally 10X. :yes:

mooi technisch vernuft sleur , mooi karretje :cool:

mogge , daar gaan we weer , wekkertje klonk weer als muziek in da oortjes :murder:

toedeloe

Kek karretje Sleur!

@Phils: Nog gefeliciflapstaart!

@Gorby: Geniet ze! Ik ga volgend weekend even een paar dagen d'r tussenuit. Ook lekker aan het zwembad vertoefen!

Voor de rest.. (en zij die hierboven genoemd worden ook natuurlijk!) GOEEEEEEEEEEEEEEEDEmorgen!

Vet bakkie Sleur :yes:

@ Gorby: Veel plezier in Central Park... of was het Centerparcs??? :wink:

@ de rest: bedankt voor de felicitaties :thumbsup:

Dat klopt, heb het ook over de manier van bevestigen...

Que? De Corally CCT heeft helemaal geen side links. Die heeft een T-bar en een damper pod. 8O De Side links zijn die twee roerstokjes aan de zijkanten van het frame naar de motorplaat. En in plaats van een damper pod zitten er twee zijwaarts geplaatste dempers op (zijn dus geen vaste stangen maar kunnen schuiven en er zit demperolie in). Dat zit niet op de CCT, wel op de Corally 10X. :yes:

Zeikwijf .... :D

jij begon , die kreet van het zoetzappige gefiliciteer hier , heb ik van jouw ;)

zo , iedereen gefeliciteerd met het weekend !

ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben dat ik nu eindelijk thuis ben en niets meer moet , daar mogen jullie mij pas mee feliciteren !!

wat een hectische week zeg , nu helemaal gaar van de getallen en cijfertjes , beste flinke klussen , dus als alles doorgaat , zit ik er voorlopig warmpjes bij en kan ik een baja per week kopen :cool: ;)

morgen lekker rustig an , zondag zien we het allemaal wel , kan geen afspraak meer zien :)

nu het rijk alleen , dus pilsje open , en met mijn blote friemeltje onder da zonnebank ,en lekker chillen !!

nogmaals gefeliciteerd allemaal , er is vast wel een kennis van jullie jarig :)

jij begon , die kreet van het zoetzappige gefiliciteer hier , heb ik van jouw ;)

zo , iedereen gefeliciteerd met het weekend !

ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben dat ik nu eindelijk thuis ben en niets meer moet , daar mogen jullie mij pas mee feliciteren !!

wat een hectische week zeg , nu helemaal gaar van de getallen en cijfertjes , beste flinke klussen , dus als alles doorgaat , zit ik er voorlopig warmpjes bij en kan ik een baja per week kopen :cool: ;)

morgen lekker rustig an , zondag zien we het allemaal wel , kan geen afspraak meer zien :)

nu het rijk alleen , dus pilsje open , en met mijn blote friemeltje onder da zonnebank ,en lekker chillen !!

nogmaals gefeliciteerd allemaal , er is vast wel een kennis van jullie jarig :)

Heee Junkie, gefeliciteerd man!
Had ik je al gefeliciteerd?

Nog veel fijne felicitaties en een gelukkige felicitatie he :)

Tot felicitatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back