Duidelijk verhaal; voor vliegen het andere draadje dus....
Overigens is de opmerking tweedeling niet van mij afkomstig, maar slechts een opmerking die verschillende keren gemaakt werd waar ik op gereageerd heb.
Om ook mijn verhaal voor de laatste keer duidelijk proberen te maken, het ging mij er niet om dat er veel/voornamelijk over auto's gepraat wordt, en ook de avonturen van de "Hoogtijers" zijn best leuk om te lezen, het ging mij erom dat als er gepost werd over vliegen dit zo snel mogelijk werd afgekapt, dus niet andersom dat ik, en anderen met mij, het vervelend vinden dat het veel over autootjes gaat.
Boodschap is mij duidelijk in ieder geval......rijders/vliegers omgeving Zaanstad is van en voor Hoogtijers.
Overigens is de opmerking tweedeling niet van mij afkomstig, maar slechts een opmerking die verschillende keren gemaakt werd waar ik op gereageerd heb.
Om ook mijn verhaal voor de laatste keer duidelijk proberen te maken, het ging mij er niet om dat er veel/voornamelijk over auto's gepraat wordt, en ook de avonturen van de "Hoogtijers" zijn best leuk om te lezen, het ging mij erom dat als er gepost werd over vliegen dit zo snel mogelijk werd afgekapt, dus niet andersom dat ik, en anderen met mij, het vervelend vinden dat het veel over autootjes gaat.
Boodschap is mij duidelijk in ieder geval......rijders/vliegers omgeving Zaanstad is van en voor Hoogtijers.

Nou ja, dan toch een reactie om jouw vragen te beantwoorden:
Welke tweedeling? Dat is wat mij het meest irriteert aan de discussie. Wat mij betreft is er geen tweedeling. De groep HoogTij'ers is nog steeds de groep HoogTij'ers en ja, misschien in bepaalde ogen daardoor een club in een club. Alleen zijn er heel veel mensen die meeliften in het draadje en nooit de moeite hebben genomen de oorsprong van het draadje door te nemen. De club heeft qua enthousiasme veel te danken aan de groep HoogTij'ers, tot onze komst was het toch een aardig dooie boel als ik zo her en der heb mogen vernemen. Er zijn door ons toedoen een hoop mensen bij gekomen. En ook nieuwe piloten annex clubleden.Da's positief. Nu is het buttje weer en autorijden is dan makkelijker. Dus nu gaat het over autorijden. Straks als de zon weer gaat schijnen, kan het best zijn dat we gaan bootje varen. 8O :?
Dus ja, het kan nu best overkomen dat een opmerking t.a.v. het feit dat het niet meer over vliegen gaat, bij de oorspronkelijk groep verkeerd opgevat wordt en wordt gereageerd met een opmerking dat het geen draadje van de vliegclub is.
Zie bovenstaande en eerdere post, verkeerde interpretatie/verwachtingspatroon dus.Een nieuw draadje dat meer gericht is op specifiek vliegen en niet de avonturen van een stel losbollen is dus een goede/betere keuze. Tot nu toe heeft elk draadje de nodige enthousiastelingen opgeleverd en dat zal het ook blijven doen.
Nope, het gaat nu over rijden en minder tot niet over vliegen. Ons draadje heeft een lange historie en gedoogsteun van de forumbeheerder. So be it.![]()
/klaar en einde discussie![]()