Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk verhaal; voor vliegen het andere draadje dus....

Overigens is de opmerking tweedeling niet van mij afkomstig, maar slechts een opmerking die verschillende keren gemaakt werd waar ik op gereageerd heb.

Om ook mijn verhaal voor de laatste keer duidelijk proberen te maken, het ging mij er niet om dat er veel/voornamelijk over auto's gepraat wordt, en ook de avonturen van de "Hoogtijers" zijn best leuk om te lezen, het ging mij erom dat als er gepost werd over vliegen dit zo snel mogelijk werd afgekapt, dus niet andersom dat ik, en anderen met mij, het vervelend vinden dat het veel over autootjes gaat.

Boodschap is mij duidelijk in ieder geval......rijders/vliegers omgeving Zaanstad is van en voor Hoogtijers.:thumbsup:

Nou ja, dan toch een reactie om jouw vragen te beantwoorden:

Welke tweedeling? Dat is wat mij het meest irriteert aan de discussie. Wat mij betreft is er geen tweedeling. De groep HoogTij'ers is nog steeds de groep HoogTij'ers en ja, misschien in bepaalde ogen daardoor een club in een club. Alleen zijn er heel veel mensen die meeliften in het draadje en nooit de moeite hebben genomen de oorsprong van het draadje door te nemen. De club heeft qua enthousiasme veel te danken aan de groep HoogTij'ers, tot onze komst was het toch een aardig dooie boel als ik zo her en der heb mogen vernemen. Er zijn door ons toedoen een hoop mensen bij gekomen. En ook nieuwe piloten annex clubleden. :yes: Da's positief. Nu is het buttje weer en autorijden is dan makkelijker. Dus nu gaat het over autorijden. Straks als de zon weer gaat schijnen, kan het best zijn dat we gaan bootje varen. 8O :?

Dus ja, het kan nu best overkomen dat een opmerking t.a.v. het feit dat het niet meer over vliegen gaat, bij de oorspronkelijk groep verkeerd opgevat wordt en wordt gereageerd met een opmerking dat het geen draadje van de vliegclub is. :yes:

Zie bovenstaande en eerdere post, verkeerde interpretatie/verwachtingspatroon dus. ;) Een nieuw draadje dat meer gericht is op specifiek vliegen en niet de avonturen van een stel losbollen is dus een goede/betere keuze. Tot nu toe heeft elk draadje de nodige enthousiastelingen opgeleverd en dat zal het ook blijven doen. :D

Nope, het gaat nu over rijden en minder tot niet over vliegen. Ons draadje heeft een lange historie en gedoogsteun van de forumbeheerder. So be it. :banana:

/klaar en einde discussie :bye:

Hey sleur,

Je was zeker al weg . Ik zat aan de overkant een radioprogramma te maken bij Danceradio.
2011-12-16204315.jpg

Laatst bewerkt:
Hey sleur,

Je was zeker al weg . Ik zat aan de overkant een radioprogramma te maken bij Danceradio.
Toen waren ik en Erik3D er nog. Wij zaten of links bij de racebaan (slotrace) achter dat grote zwarte vierkant of we stonden naast de rijdersstelling achter die man met dat paarse overhemd (Ton stopte toen met rijden en ging inpakken). Wij hebben nog even bij de baan gekeken naar wat MA-05jes en een Pro10.

@Kopus:

Even met de dremel een gleuf bovenop de kop van de bout slijpen. Dan draai je hem er zo uit met een platte schroevendraaier.

Dat gaat dus niet , ik kan er vanaf de bovenkant niet bij , hij moet er via de onderkant uit en nu loopt ie het laatste stukje klem , omdat ie op de een of andere manier krom is geworden :rolleyes: ;)

Hij moet eruit , omdat ik de achterkant los moet hebben om de elcon draagarmen te monteren :cool:

ik geef je er 400 E voor , leuk voor de spare's :shock: :cool: :p

Is goed :D

Neem ik hem weer van jou over Junkie ;) Voor 50 eypo per maand ;)

Dan zet ik er deze 1.7KG wegende motor in :D

New Released!! HK-7050-340KV Motor (Available in Jan 2012) - Scorpion Power System

Oh nee , toch niet , mijn vreselijk mooie en bloedsnelle baja word niet gehomofiliceerd met een of andere elecromofiele motor :murder: :mad: :sniper: :2gunfire: :bad-words: :nooo: ;) :D

Maar in de week tussen kerst en oud en nieuw lekker rondragen overdag en 's avonds.

Ook al eens tegen Snoeksel gezegd : dan kom ik zeker een keer kijken :yes:

Goede morgen, ikke niet naar naar kerstborrel misschien even bashen op hoogtij maar dan wel wat later.

hoogtij ? , wat dacht je van oostzaan ? :p of kan je er niet tegen als je mooie baja vies word ;)

als we bashen ,gehoord jij daar bij te zijn , anders bashen we gewoon morgen ;)

goedemorgen beste rijders & vliegers , nieuwe dag nieuwe kansen ;)

Ik heeft geen outerwears op mijne bajalinnetje ik heb van de week het halve blok moeten slopen om het cement eruit te bikken.

Geen excuus Gorby, Siggy heeft er 1 in tha box ;) dus gewoon raggen that is :cool:

Goedemorgen H'tijgers :D
Ik heeft er al 1 gevraagd voor onder de boom dus dat komt goed.
Okee raggen dat is.
Weet allen nog niet hoe laat ga jou wel bellen waar hullie zijn.
Mijn meissie is nu aan het hard lopen als ze terug is gaan we op pad(zal ik het ff afraggellen ben ik zo weer terug) en dan ga ik bellen.
Ga nu ff stofzuigen en de plee schrobben heb ik dat alvast gedaan.

Ik heeft er al 1 gevraagd voor onder de boom dus dat komt goed.
Okee raggen dat is.
Weet allen nog niet hoe laat ga jou wel bellen waar hullie zijn.
Mijn meissie is nu aan het hard lopen als ze terug is gaan we op pad(zal ik het ff afraggellen ben ik zo weer terug) en dan ga ik bellen.
Ga nu ff stofzuigen en de plee schrobben heb ik dat alvast gedaan.

neem je toch de marder mee voor oostzaan , blijft baja nog ff op da plank tot hij oostzaan proof is ;)

ik kan ookniet heel vroeg , maris gaat zo sporten , als ze terug is kan ik gaan bashen

Voor de geintresseerde onder ons ;)

Baja Skunkworks Project Baja 5T-PTV - HPIBajaForum

Oh ja , lekker niet werken , gaat niet door ivm. het te verwachten weer :onweer: maar evengoed niet rijden ivm. het uit elkaar liggen van de baja :(

maak dat ding dan !

welk verwachte weer , vandaag is het wel oke,met hier en daar een hagelbui , daar word je niet nat van , morgen is het echt zeuren met het weer .

wat doen we ?

snoek ; are you dead ?

Nope, het gaat nu over rijden en minder tot niet over vliegen. Ons draadje heeft een lange historie en gedoogsteun van de forumbeheerder. So be it. :banana:

/klaar en einde discussie :bye:

Gaat er nog iemand vliegen toevallig? :lol:

Hey Gorby? Wat lees ik nu? Ga je toch wel bashen? Hmm... Ik heb eigenlijk al andere plannen nu, misschien een ander keertje dan die gruwelijke Baja van jou bewonderen, als ik langs kom om de Marder even onder ogen te zien? :yes:

Gaat er nog iemand vliegen toevallig? :lol:

Hey Gorby? Wat lees ik nu? Ga je toch wel bashen? Hmm... Ik heb eigenlijk al andere plannen nu, misschien een ander keertje dan die gruwelijke Baja van jou bewonderen, als ik langs kom om de Marder even onder ogen te zien? :yes:

marder kopen ?

wellicht kun je op het vliegers draadje zien of er iemand gaat vliegen ?

als ik weer ga vliegen ,moet ik eerst weer ff kijken hoe alles ook weer zat , welke lipo's in welke kist moeten , alles checken , enz ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back