Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@die er verstand van hebben,kan ik mijn telefoon als een soort dongel gebruiken voor mijn mini laptop.Dat ik overal kan interwebben zeg maar :rolleyes:

aha , kom je het persoonlijk brengen ? kan er geen postzegel vanaf ? ;)
Yep, 7 liter privé diesel is goedkoper dan twee postzegels van de zaak. :nooo: ;) Service hè? De post heeft het veel te druk met kerstpost, dan zou je het pas na het weekend hebben. :(

zal ik binnenkort is een zaaltje huren om te indoorbashvliegen ?

ook wel weer eens lollig ;)
Jaaaaaaa!!!!!!! :yes: :worship: :thumbsup: :worship: :yes:

@die er verstand van hebben,kan ik mijn telefoon als een soort dongel gebruiken voor mijn mini laptop.Dat ik overal kan interwebben zeg maar :rolleyes:
Ja, dat kan. Je hebt toch een Galaxy S II? Ga ik je zo vanaf kantoor even wat schermafdrukken posten. :D

*de kids de deur uit gooit en vertrekt* :bye:

Rijd eens even langs de A2 als je wil en tijd hebt.Je moet toch werken dus zit je in je tuut ;).Alvast bedankt zwoeger
Lekker niks gaat doen vandaag,even aan de Baja friemelen zo :D

Rij jij toevallig via , langs , op , de A2 naar je werk ? ;);););) :D

Zeg eh..

En nee, A2 is om voor mij. Niet dat ik niet om wil rijden voor jullie hoor ;-). Ik zal eens zien wat ik voor hullie kan betekenen..

Crack, screen shots werken niet meer met de nieuwste Android versie. :? Nou ja, dan maar met alleen tekst.

- Ga naar Instellingen (knop linksonder, in menu rechtonder)
- Kies Draadloos en netwerken
- Schuif naar onderen en kies Tethering en draagbare hotspot
- Kies Instell. draagbare Wi-Fi hotspot
- Kies Draagbare Wi-Fi hotspot config.
- Vul bij de SSID de naam van je toegangspunt in (bijv. Snoeksel)
- Kies bij Beveiliging voor WPA2-PSK
- Kies een Wachtwoord voor je draadloze netwerk
- Klik op de knop Opslaan
- Zet het vinkje aan bij Draagbare Wi-Fi hotspot
- Klik de verdere meldingen weg, er verschijnt linksboven nu een blauw pictogrammetje ten teken dat het actief is

Je schakelt hiermee de wifi-verbinding op je thuisnetwerk uit maar stelt je telefoon in als draadloze router die toegang geeft voor maximaal 5 draadloze apparaten. Als je bij draadloze netwerken gaat kijken op de notebook, zie je daar ook het nieuwe netwerk staan (bijv. Snoeksel). selecteer dat, vul het eerder ingevulde wachtwoord in en je kunt mobiel interwebsen op je notebook.

Denk er wel aan om na gebruik het vinkje voor de Draagbare Wi-Fi hotspot uit te zetten. :yes: Anders gaat al het interwebsen op je telefoon via het telefoonnetwerk, dus ook thuis. Kan een dure hobby worden als je een kleine databundel hebt.

Crack, screen shots werken niet meer met de nieuwste Android versie. :? Nou ja, dan maar met alleen tekst.

- Ga naar Instellingen (knop linksonder, in menu rechtonder)
- Kies Draadloos en netwerken
- Schuif naar onderen en kies Tethering en draagbare hotspot
- Kies Instell. draagbare Wi-Fi hotspot
- Kies Draagbare Wi-Fi hotspot config.
- Vul bij de SSID de naam van je toegangspunt in (bijv. Snoeksel)
- Kies bij Beveiliging voor WPA2-PSK
- Kies een Wachtwoord voor je draadloze netwerk
- Klik op de knop Opslaan
- Zet het vinkje aan bij Draagbare Wi-Fi hotspot
- Klik de verdere meldingen weg, er verschijnt linksboven nu een blauw pictogrammetje ten teken dat het actief is

Je schakelt hiermee de wifi-verbinding op je thuisnetwerk uit maar stelt je telefoon in als draadloze router die toegang geeft voor maximaal 5 draadloze apparaten. Als je bij draadloze netwerken gaat kijken op de notebook, zie je daar ook het nieuwe netwerk staan (bijv. Snoeksel). selecteer dat, vul het eerder ingevulde wachtwoord in en je kunt mobiel interwebsen op je notebook.

Denk er wel aan om na gebruik het vinkje voor de Draagbare Wi-Fi hotspot uit te zetten. :yes: Anders gaat al het interwebsen op je telefoon via het telefoonnetwerk, dus ook thuis. Kan een dure hobby worden als je een kleine databundel hebt.
Dat werkt,nu nog het internet op mijn telefoon.Dat heeft t gedaan :rolleyes:

@ Snoeksel , ondanks mijn e-mail perikelen , toch antwoord gekregen van ddm. :D

Ik werd bedankt voor de suggestie en ze gaan het binnenkort in overweging nemen :cool: ;)

Yep, 7 liter privé diesel is goedkoper dan twee postzegels van de zaak. :nooo: ;) Service hè? De post heeft het veel te druk met kerstpost, dan zou je het pas na het weekend hebben. :(

Jaaaaaaa!!!!!!! :yes: :worship: :thumbsup: :worship: :yes:

*de kids de deur uit gooit en vertrekt* :bye:

heb je bash vliegers dan ? :D

zal binnenkort wel ff een zaaltje roggelen , en wellicht gewoon de wormerhal , zal arjan ff bellen .
lekkere zaal en niet duur ;)

en als je langskomt , zie maar of ik er ben , krijg je een lekker bakkie pleur :p

mogguh,eerst maar een bakkie.Rijden wordt niks dit weekend,geen tijd geen zin en hij is nog niet klaar :( :D

idem , ik heb ook nog niets klaar , maar als het gezellig word ergens ga ik mijn best doen ;)

volgende week gewoon werken, week daarna ook. Eerste vrije week is weer tijdens de krokus. Lekker skien maar dat is pas eind februari.

.

ik ga volgende week ook wel wat doen , in ieder geval 1 dag werken , en nog langs 2 klussen voor prijsopgaaf , verder wat administratie doen , dus genoeg te doen ;)

straks ff naar muco , die hebben een pinion liggen voor da flux .

kan die ook weer rijden ;)

verder verveel ik me nu al , kan beter gaan werken volgende week :???:

Moet ik toch ook eens gaan proberen dan ;)

Tot nu toe rij ik met mijn Benzje met 3.0 ltr V6 diesel :cool: gemiddeld 1:14/15 :D
Mwah, ik had een Chrysler Voyager 3.3l V6 en die redde lachend 3:1. 8O De verbruiksmeter zag je dan van 1:5 > 1:3 > 1:1 > -:-- gaan. :rolling:

heb je bash vliegers dan ? :D

zal binnenkort wel ff een zaaltje roggelen , en wellicht gewoon de wormerhal , zal arjan ff bellen .
lekkere zaal en niet duur ;)
Tuurlijk heb ik die: Zeikral (gekloonde plain white versie met al een flinke hap eruit), Diksk (6mm versie, met veel epoxoplast maar vliegt nog steeds), GeeBee EIM Racer (wat krasjes maar nog steeds de snelste GeeBee van de club). :D En natuurlijk drie pilonnen die nooit meer gebruikt gaan worden voor de officiële races, die kunnen dus misbruikt worden. 8)

welk abonnement heb je. Kan ik je ook wel uitleggen. ;)
Net naar de KPN geweest,die jongen vond het ook heel vreemd.
Wat bleek,wel abbonement verlengd.Ze hadden alleen mijn interwebs uitgeschakeld :hammer:was dus niet vreemd dat het niet werkte.
Gelukkig alles weer opgelost

Je trekt het aan blijkbaar ;)

Vandaag maar even boodschapjes doen, verwacht dat het wel weer een gekkenhuis zal zijn.

Vanmiddag nog even een bbmotor repareren dan kan ik weer leeg het nieuwe jaar in. Misschien komt er wel weer wat tijd/zin om aan wat vliegtuigen te knutselen, of autootjes. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back