Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de Rustler is klaar. Gearing is berekend en de juiste spur en pinion erop gezet. Ophanging goed gezet. Wat dingen vervangen en geupgrade. En een sterkere grotere RPM voorbumper erop gezet. Nu eerst maar mee rossen en wat stuk gaat vervangen door sterker mooier spul. In principe kan er nu ook 3S op maar eerst even testen met 2S.
Hou hem even heel tot zaterdag,kom je ook naar HT ;)

Ben je er ook zaterdag,jij had toch zo een opvouwbare partytent ;)
Ja, ik heb een opvouwbare partij tent (twee zelfs). Nee, ik ben er niet bij want ik ga lekker met de kids oliebollen bakken, wat vuurwerk regelen, lekkere hapjes maken voor 's avonds en bankhangen. Ik geen behoefte (meer) aan gehaast en gejakker, doe ik al genoeg op kantoor. Ik doe lekker waar ik zin in heb en tijd aan wil besteden. :p ;)

Zo , net de baja gerapareerd , blijkt dat alle twee de onderste voor armen stuk zijn :mad: eentje had ik net vernieuwd :shock: (volgens mij kopen die shops rovan/king/shenqi shit in en verkopen het als hpi) :confused: :rolleyes:

Ik had nog 1 nieuwe , en gelukkig gooi ik niet zo gauw iets weg en had ik de armen van baja v1.0 nog bewaard :cool: ;)

Ook was er een boven arm voor gebroken dus die ook maar meteen gedaan , en nu staat de baja stand by voor zaterdag :p

Kleine laptop :confused:

img1569x.jpg

Best wel een flinke servo :shock:

@ Snoekie:

Die stickertjes gaan op tha Bagha van Barthez ;)
(als ik er een paar over heb,krijg jij ze)

Zo , net de baja gerapareerd , blijkt dat alle twee de onderste voor armen stuk zijn :mad: eentje had ik net vernieuwd :shock: (volgens mij kopen die shops rovan/king/shenqi shit in en verkopen het als hpi) :confused: :rolleyes:

Ik had nog 1 nieuwe , en gelukkig gooi ik niet zo gauw iets weg en had ik de armen van baja v1.0 nog bewaard :cool: ;)

Ook was er een boven arm voor gebroken dus die ook maar meteen gedaan , en nu staat de baja stand by voor zaterdag :p

vind je het gek ? , baja's zijn eigenlijk niet geschikt om belachelijk hoog te jumpen , beetje schuin op 1 wiel landen resulteerd in gebroken draagarmen (de plastic versie dan )
bij mijn vorige baja had ik ook alu draagarmen , en heeeel belachelijk hoog gesprongen en de baja mishandelt , nooit een draagarm gesloopt :cool:

Ja, ik heb een opvouwbare partij tent (twee zelfs). Nee, ik ben er niet bij want ik ga lekker met de kids oliebollen bakken, wat vuurwerk regelen, lekkere hapjes maken voor 's avonds en bankhangen. Ik geen behoefte (meer) aan gehaast en gejakker, doe ik al genoeg op kantoor. Ik doe lekker waar ik zin in heb en tijd aan wil besteden. :p ;)

gezellig hoor :-|
kom je ff langs om te kijken ( net als bart altijd doet ;))

zo , en nu weekend ;)

net ff de loewe beeldbuis tv van mijn moeder op de hobbykamer aangesloten , en wauw :shock: wat een scherp beeld en vet geluid zeg :cool:

mijn nieuwe flatscreen staat alweer in de kast , die kan daar niet tegenop .
analoge aansluiting op een moderne flatscreen is geen porum , en de kwaliteit van de boxen is al helemaal ruk .

morgen gezinsdag , zaterdag wat bashen , zondag weer gezinsdag , maandag weer vol aan de arbeid :p

@ junkie

een technische vraag: ik heb 5 jaar geleden een trap geschilderd met waterdragende verf, maar moeders wil een andere kleur maar wel op olie basis kan ik na het schuuren hier overheen of moet die k.. verf er helemaal af :confused::confused::confused::confused:wil jij mijn er andwoordt op geven

vind je het gek ? , baja's zijn eigenlijk niet geschikt om belachelijk hoog te jumpen , beetje schuin op 1 wiel landen resulteerd in gebroken draagarmen (de plastic versie dan )
bij mijn vorige baja had ik ook alu draagarmen , en heeeel belachelijk hoog gesprongen en de baja mishandelt , nooit een draagarm gesloopt :cool:

Ja , eigenlijk wel :D

Dit is lijkt wel iets van de laatste tijd :( met mijn v1.0 ook op HT de meest bizarre sprongen gemaakt , en daar heb ik de baja letterlijk en figuurlijk krom gesprongen (geland eigenlijk) ;) maar geen arm gebroken :???:

Ik heb altijd braaf rondjes gereden en veel meer dan één kromme onderste draagarm heb ik nooit gehad (is pas vervangen bij de verkoop :oops:).

gezellig hoor :-|
kom je ff langs om te kijken ( net als bart altijd doet ;))
Nope, moet ik me toch weer gaan haasten. Dingen gaan zoals ze gaan. Een dag is te kort om alles te kunnen doen. Pech voor die andere dingen. :bye: Scheelt een hoop gezeur thuis. :yes: ;)

Vanavond weer wat indoor rijden. :D Moet weer kilometers maken en snellere rondjes rijden. :? En best vervelend, morgen(avond) weer. :rolling: Kids zijn allemaal uit logeren. Zaterdag en zondag weer de kids bezighouden. Best lekker, zo'n vakantie zonder kinderen. :thumbsup:

Huh?

Wat staat er nu in de keuken :confused:

2011-12-29165707-1.jpg

gezien

antwoord ; dat is een baja ;)
ik hoop dat hij ook echt rijden gaat :)

@ junkie

een technische vraag: ik heb 5 jaar geleden een trap geschilderd met waterdragende verf, maar moeders wil een andere kleur maar wel op olie basis kan ik na het schuuren hier overheen of moet die k.. verf er helemaal af :confused::confused::confused::confused:wil jij mijn er andwoordt op geven

dat kan , tenminste , ik zou hem dan eerst ontvetten , goed machinaal opschuren , kantjes mooi rondschuren ,naden kitten , en ik zou dan toch adviseren hem weer 2x in de waterbasis te zetten , omdat ik die waterbasis van tegenwoordig (sigma) sterker en slijtvaster vind dan die op oliebasis .

maar je mag er ook verf op oliebasis opzetten , wat je wilt , stinkt je huis gewoon een maand :rolleyes:

je mag de verf ook bij sigma halen op mijn naam , heb je 25% korting en gelijk goede verf ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back