Sleurhutje
Forum veteraan
Beter leren sturen?Junkie: Die onderplaat meteen verstevigen of niet?

Best leuk, Karaoke met Gilles de la Tourette :rolling:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beter leren sturen?Junkie: Die onderplaat meteen verstevigen of niet?
Super gezellie filmpje Junk
Welke auto is dat helemaal in het begin met die raketjes erop?
Beter leren sturen?![]()
Best leuk, Karaoke met Gilles de la Tourette :rolling:
Junkie: Die onderplaat meteen verstevigen of niet?
Dat ik vanmiddag wegreed,werd ik ingehaald door zo'n meneer.Wat een verschrikkelijke eikels die crossmotor figuren, echt dommer dan het achtereind van een varkenWaarom nou steedds dicht langs ons rijden en ons de ruimte niet gunnen :nooo:
Nee, maar ik wil wel voor hullie informeren bij Horizon Hobby over hoe en wat.maar sleur ; ze hadden het erover dat jij aanpassingen kon maken aan de spectrum ?
Iets met aandachtshoeren (excusez les môts) omdat ze sociaal leven hebben. Gewoon sukkels aan de onderkant van de maatschappij, tuigdorp, tokkies, aso's etc. :? De groep mensen die overal over klaagt terwijl zij zelf een grote bron van ellende zijn (maar het ligt niet aan hen natuurlijk :noooDie ene gast flikte bij mij hetzelfde, ging ook voor me rijden ....
Alsof ze op confrontatie uit zijn ofzo![]()
Yep zonder dat Siggy zijn ZENDER niet heeft aanstaan wel goed bereik en ook geen storingen.Ondertussen ook wel interessant om te weten of je zonder Siggy wel een goed bereik hebt.
Misschien heeft Siggy wel stiekem een Flutaba in zijn Plectrum zender gebouwd. 8O
Volgens de Sigmaster niet,hij heeft hem bij een NL shop gekoopt.Of sterker nog.. Misschien rijd Siggy wel met iligale hardware.. alsin. Meer zend vermogen dan toegestaan![]()
De eenvoudigste oplossing is dat Siggy ergens anders gaat rijden.Yep zonder dat Siggy zijn ZENDER niet heeft aanstaan wel goed bereik en ook geen storingen.
Of sterker nog.. Misschien rijd Siggy wel met iligale hardware.. alsin. Meer zend vermogen dan toegestaan![]()
Nope, in Nederland is 100mW voor grondzenders toegestaan als deze een conformiteitsverklaring van het Agentschap Telecom hebben. Voor de DX2/DX3/DX2.0/DX3.0 en alle latere zenders is dat het geval. Helaas blijken er een aantal zenders in Europa te zijn verkocht die niet voor de Europese markt bedoeld waren. Deze zenders staan dus op 10mW.Volgens de Sigmaster niet,hij heeft hem bij een NL shop gekoopt.
Voor zover ik weet mag een grond zendertje niet meer dan 10mw leveren in NL
Yep, zeker wel.Daar heeft je dus bij Flutaba heuls geen last van
Ik ben ook behoorlijk breedbandig(vooral rond het middel)maar ik stoor toch ook niet!Ik klaag alleen.Maar harmonisch is toch een flagoelet op de zelfde frequentie?En een spiegel zit er net naast of zit ik er nu naast.Assan en Corona staan bekend om hun breedbandigheid en zullen dus andere zenders meer beïnvloeden
Een harmonische frequentie is een veelvoud (positief of negatief) van de basisfrequentie. Onderstaand ter illustratie helemaal links de hoofdfrequentie en daarna de harmonischen. Harmonischen kenmerken zich doordat de signaal sterkte aanmerkelijk minder is (demping). Soms worden deze inderdaad spiegels genoemd in het geval zowel onder als boven de hoofdfrequentie een harmonische is.Ik ben ook behoorlijk breedbandig(vooral rond het middel)maar ik stoor toch ook niet!Ik klaag alleen.Maar harmonisch is toch een flagoelet op de zelfde frequentie?En een spiegel zit er net naast of zit ik er nu naast.
Eereeeeeen avast beeste bashen en glukigggg mieuwhaar ikke nogggggggggg baaaacotjr doen toedeloe