Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrouwtje vandaag naar de huisarts geweest, vrijdag had ze al de uitslag van het onderzoek gehad, galstenen in de galblaas en galbuis. Vandaag dus plan van aanpak besproken.
Gelijk het ziekenhuis daarna gebeld voor een afspraak en ze kon meteen terecht voor een eerste consult. Haar galblaas wordt dus verwijderd en de galbuis wordt leeggehaald en dichtgemaakt. Vrijdag een afspraak met de anesthetist en daarna komt ze op de wachtlijst :yes:

Da's prima maar vet verteert niet meer en kan zorgen voor verstopping en schade aan darmen. Anale sex wordt wel makkelijker... :oops:

lollll

Maar het is niet zo dat je geen gal aanmaak meer heb dan hoor. Alleen de buffer wordt ertussenuit gehaald ( galblaas)

Als je ineens veel vet eet, kan je spijsvertering de hoeveelheid niet aan. Vet wordt dus minder goed verteerd met als gevolg risico op maagkrampen en diarree. :teacher:

Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn werk-klieren laat verwijderen :-) ;-)

lol :D

aaahrrggg , ook weer lekker gaar :p , wel een leuke klus bij onze oud minister , leuk pandje om te skilderen , alleen zijn het weer lange dagen , want amsterdam vind sjunkie veel te gezellig :D

straks maar een paar speedokisten klaarzetten en laden , anders word het morgen zeker niet vliegen .

ik hoop rond 19;00u op das velt te zijn (mits niet te gaar )

Ja, maar geen McD. Ik kom op de fiets. 8O Heb geen auto (meer). Kon hem nog voor een leuk bedrag kwijt en woensdag staat de roestbak klaar. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back