Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar. :yes: En echt analoog instrument is elektronisch aardig te benaderen maar elektronisch zal nooit hetzelfde klinken. Zelfs een analoog instrument digitaal opgenomen en dan weer afgespeeld.

Grappige is wat je zegt precies de spijker op de kop is van een startknop DJ. Ondanks dat je materiaal van een ander gebruikt kun je nog steeds met je eigen talent een geheel eigen stijl maken met andermans producten. In mijn optiek ben je dan nog steeds creatief en bijzonder. Dat kan zo ver gaan dat producers voor bepaalde nummers specifieke DJs benaderen om een extra toegevoegde waarde aan een nummer te geven. Nummer is dan uniek (eerste uitgave van artiest) met de stijl van de DJ.

Daarnaast zijn er DJs die muziek componeren (ook al gaat dat digitaal) en er zijn er die maar wat plaatjes aan elkaar breien in de disco. Een behoorlijk verschil.

Zo dat was lekker op het veld :Ddus nu maar even op het form we waren met een kleine groep en veel landing s gedaan`, gaat wel steeds beter jammer dat niet iedereen er was SIGGIE JUNKIE SLEUR en anderen , hullie hadden andere dingen te doen zeker, het was zeer goed uit te houden op het veld zeer lekker weer .
O ja ik hoef niet meer 2 a 3 x te lopen naar de auto om spullen op te halen ik ben nu in het bezit van een bolderkar en bevalt best:D

Waar. :yes: En echt analoog instrument is elektronisch aardig te benaderen maar elektronisch zal nooit hetzelfde klinken. Zelfs een analoog instrument digitaal opgenomen en dan weer afgespeeld.

Grappige is wat je zegt precies de spijker op de kop is van een startknop DJ. Ondanks dat je materiaal van een ander gebruikt kun je nog steeds met je eigen talent een geheel eigen stijl maken met andermans producten. In mijn optiek ben je dan nog steeds creatief en bijzonder. Dat kan zo ver gaan dat producers voor bepaalde nummers specifieke DJs benaderen om een extra toegevoegde waarde aan een nummer te geven. Nummer is dan uniek (eerste uitgave van artiest) met de stijl van de DJ.

Daarnaast zijn er DJs die muziek componeren (ook al gaat dat digitaal) en er zijn er die maar wat plaatjes aan elkaar breien in de disco. Een behoorlijk verschil.
Ik heb ook niet gezegd dat het niet creatief of bijzonder is ik heb alleen gezegd dat het geen muziek is en verboden zou moeten worden om muziek te heten.

Zo dat was lekker op het veld :Ddus nu maar even op het form we waren met een kleine groep en veel landing s gedaan`, gaat wel steeds beter jammer dat niet iedereen er was SIGGIE JUNKIE SLEUR en anderen , hullie hadden andere dingen te doen zeker, het was zeer goed uit te houden op het veld zeer lekker weer .
O ja ik hoef niet meer 2 a 3 x te lopen naar de auto om spullen op te halen ik ben nu in het bezit van een bolderkar en bevalt best:D

ik doe mijn best joop , maar kan niet altijd maar naar das veld , soms andere verplichtingen die ook leuk zijn , vandaag was een lekker dagje ;)

misschien morgen even naar het veld , maar dan niet vroeg , ook weer dingetjes te doen .

ben nu met de simprop speedkist bezig te voorzien van snelle ops 40 motor , maar er zit best veel werk in , hopelijk volgend weekend vliegklaar , zal als een malle gaan :p

Zo, dagje paragliden ook weer overleefd :mrgreen: Was erg gaaf om te doen alleen is het nadeel dat je zo weer aan de grond staat. Al met al 4 minuten in de lucht ofzo, dit kwam mede omdat er geen wind stond. Maar ondanks dat toch erg genoten en binnenkort nog maar een keer doen... ik voel een nieuwe hobby opkomen :wink:
Misschien eens leuk om te doen met een groepje :wink:

Voor het vliegen ff lekker drinken en lunchen, na het vliegen nog meer drinken en vreten. Kortom een geslaagde dag... altijd leuk als je iets wint :rolling:

Er was ook nog een proffesioneel camerateam bij met helmcamera etc. Binnenkort dus een hele mooie film :thumbsup:

En een paar filmpjes van mijn collega. Ik sta op een andere camera dus dat filmpje heb ik nog niet... ik scheen nogal erg hard binnen te komen 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo jongens een vraag
Jef heeft 14 dagen terug een chres (schrijf ik dit goed?) gehad met zijn kist, nu ben ik bezig om de boel weer in elkaar te zetten hierbij stuite ik op een los zittende blauwe buiten kabel ( richtingroer ) deze zat niet vast verlijmd aan een plaatje hout maar zat er los/vast in (op de knel dus) ze zaten ook geen lijmresten aan de blauwe buiten buis, ik heb het vermoeden dat door trilling de buis richting de servo is gegaan waar door deze onbestuurbaar is geworden dus met gevolg .
Is dit een goed vermoeden ? wordt deze kist dan onbestuurbaar ? of kon hij door dit uivel nog wel stuuren maar met veel mindere uitslag op de roer.
graag goede raad.

laatste dingetjes aan het knutselpeuteren geweest aan de Katana, morgen hopelijk maiden.
Ook de Speed Cobra is er klaar voor, dus hopelijk ook morgen maiden.
Morgenochtend stabilo van de pylonracert nog vastzetten, dan kan die ook weer los, en van de trainer maar een taildragger maken denk ik, dat pokke neuswiel gaat elke keer opnieuw los, dan ben ik van dat geneuzel af tenminste.
Meeste accu's al geladen, morgen dus maar weer eens een beetje vliegennnnnnnnnnnnnnn :D:D:D:D

gave flim phil`s je zal het prachtig gevonden hebben dus dinsdag grote vehalen denk ik:D

Ja was echt gaaf... dinsdag maar een nieuwe datum plannen :yes:

Voor jou eerdere vraag, ja hij kan daardoor crashen. Ik betwijfel ook of je hem had kunnen redden op die hoogte, voordat je het in de gaten had wat er aan de hand was was het al te laat. Op een grotere hoogte zou je wel genoeg tijd hebben om met ailerons tegen te sturen (mits het richtingroer niet te groot was) en zou je hem kunnen landen.
Kortom, het is een aannemelijke conclusie dat hij door dat euvel gecrashed is. :yes:

laatste dingetjes aan het knutselpeuteren geweest aan de Katana, morgen hopelijk maiden.
Ook de Speed Cobra is er klaar voor, dus hopelijk ook morgen maiden.
Morgenochtend stabilo van de pylonracert nog vastzetten, dan kan die ook weer los, en van de trainer maar een taildragger maken denk ik, dat pokke neuswiel gaat elke keer opnieuw los, dan ben ik van dat geneuzel af tenminste.
Meeste accu's al geladen, morgen dus maar weer eens een beetje vliegennnnnnnnnnnnnnn :D:D:D:D

pfffft , ik heb ook nog zoveel af te ronden /na te lopen :(, word er duizelig van ;)

daarom hoop ik ook op een weekend lang regen :p:p ,dan kan ik alles even afmaken :D

het misschien bijelkaar zo'n 1,5 dag werk , dan heb ik de nieuwe gefoliede /versterkte dogfighter met novarossi meegerekend .

phils ; leuke movies , lijkt me best spannend om is te doen ,maar ik heb hoogtevrees /of ik krijg het ervan ;)

laat mij maar op de grond staan en dingen op afstand besturen ;)

welterusten ,ff mijn nest bezoeken .

phils ; leuke movies , lijkt me best spannend om is te doen ,maar ik heb hoogtevrees /of ik krijg het ervan ;)

laat mij maar op de grond staan en dingen op afstand besturen ;)

welterusten ,ff mijn nest bezoeken .

Ik heb ook hoogtevrees maar met dit soort dingen niet. Dit is echt gaaf om te doen en totaal niet eng, het is zelfs wel relaxed :D

Hey Phil,

Gaaf man. Jammer dat het maar 4 min. is.

Dit weekend geen gevlieg voor mij. Heb Bryan dus gaat hem niet worden. Morgen ook oon BBQ voor mijn complete familie. 17 man is weer best druk. Wel super weer zondag. Mooie afsluiing van de zomer.

Vliegers morgen veel plezier.

Goedemorgen allemaal !!! ;-) :-)

uploadfromtaptalk1347169146071.jpg

Goedemorgen allemaal !!! ;-) :-)

Bekijk bijlage 116

gutmorning :D

mooi plaatje , lijkt wel een schilderij ;)

ben nog confused wat allemaal te gaan doen vandaag, of moet doen :???:

ik heb floor vandaag , en wil iig even het novarossi blok ophalen .

wil ook wel ff naar het veld want het is best mooi weer , aankomende week word een storm week :eek: Windfinder - Wind & weather forecast IJmuiden

aan de andere kant wil floor natuurlijk lekker op haar nieuwe fiets fietsen ;)

dus ik weet het allemaal nog niet .

ga jij naar het veld siggy ?

Alleen als jij ook komt ;-)

ohw ,wat ben jij erug zeg , nu ga ik me schuldig voelen ;)

even met floor overlegt ,en ik kom wel ff naar het veld , maar eerst naar almere want ik wil dat blok hebben :p

dus een uurtje of 13;00u ben ik er wel , en heb nu alleen de df vliegend ,dus alleen die gaat mee , geen zin in gesjouw met een bigscale .

ps ; als look op het veld zit rijd ik rechtsomkeerd , geen zin meer om die gast te zien .

laterss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back