Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen iOS6? Of alleen kaarten van de polder?ik heb anders geen last met de kaarten. dus het is 99,99% en ook niet met wifi
Hallo allemaal
Een tijdje geleden dat ik hier ook actief was op het forum.
Leuk hoor om alle draadjes weer eens te lezen
Momenteel even helemaal geen rc spul maar zo nu en dan begint het toch weer een beetje te kriebelen ,dus wie weet.
Geen iOS6? Of alleen kaarten van de polder?In Haarlem wil je in ieder geval niet met iOS6 en de ingebouwde vaginatie de weg proberen te vinden. Dan kan ik net zo goed mijn vrouw meenemen. :rolling: Bij wifi raakt bij gebruik van WPA2-AES de telefoon de coderingssleutel kwijt als deze in slaapstand gaat. Wifi moet je dan uit en aan zetten zodat de sleutel opnieuw verkregen wordt.
Goeie morgen
Heeft Iemand nog Eem stukje oranje led Strips over van 30 cm
Ben een afterburner aan t maken voor de 90mm edf
Heb geen oranje. Alleen rood.
Heb rood zelf ook maar dat is niet zo mooi
Vin om de geometrie goed te krijgen op je beastx heb je futaba kruisjes nodig om nog meer naar binnen te gaan. Als dat niet genoeg is dan moeten er kortere balletjes op je binnenring van je swash en als dat niet genoeg is langere balletjes op de buitenring van de swash.
![]()
Nope, anders had ik wel gereaguurd. Alle kleuren behalve geel/oranje.ik denk dat sleur wel genoeg heeft liggen![]()
Ball links aan de binnenkant kan tricky zijn. Als je niet oppast wanneer je ball links zo ver naar binnen staan, kun je een lock up krijgen van de ball link tegen de servo. :?Vin om de geometrie goed te krijgen op je beastx heb je futaba kruisjes nodig om nog meer naar binnen te gaan. Als dat niet genoeg is dan moeten er kortere balletjes op je binnenring van je swash en als dat niet genoeg is langere balletjes op de buitenring van de swash.