Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, weer even een bestelling geplaatst bij fastlad en hobbymaniac.

Ditmaal wat losse onderdeeltjes besteld en een mooie canopy voor de HK500:
FUC.5006.MAIN.jpg

Past ie mooi in het rijtje thuis straks :yes:

Voor de HK450 een Align DS420 staart servo besteld. Tevens wat losse onderdelen (lees: reperatie meuk).

Even een paar daagjes wachten en dan weer aan de knutsel.

ik heb anders geen last met de kaarten. dus het is 99,99% en ook niet met wifi
Geen iOS6? Of alleen kaarten van de polder? :mrgreen: In Haarlem wil je in ieder geval niet met iOS6 en de ingebouwde vaginatie de weg proberen te vinden. Dan kan ik net zo goed mijn vrouw meenemen. :rolling: Bij wifi raakt bij gebruik van WPA2-AES de telefoon de coderingssleutel kwijt als deze in slaapstand gaat. Wifi moet je dan uit en aan zetten zodat de sleutel opnieuw verkregen wordt.

Raar, je noemt je nieuwe access point "Politiebusje Overkant" en binnen een uur zijn er 6 apparaten die niet van ons zijn maar wel verbinding proberen te maken. Een daarvan moet de overbuurman zijn want die stond met zijn telefoon te friemelen terwijl hij links en rechts de straat in keek. 8O :hammer:

Hallo allemaal

Een tijdje geleden dat ik hier ook actief was op het forum.

Leuk hoor om alle draadjes weer eens te lezen
Momenteel even helemaal geen rc spul maar zo nu en dan begint het toch weer een beetje te kriebelen ,dus wie weet.

He, de rijder voorheen bekend als 18SSspeeddigger ;)

Welkom terug Rob.

Geen iOS6? Of alleen kaarten van de polder? :mrgreen: In Haarlem wil je in ieder geval niet met iOS6 en de ingebouwde vaginatie de weg proberen te vinden. Dan kan ik net zo goed mijn vrouw meenemen. :rolling: Bij wifi raakt bij gebruik van WPA2-AES de telefoon de coderingssleutel kwijt als deze in slaapstand gaat. Wifi moet je dan uit en aan zetten zodat de sleutel opnieuw verkregen wordt.

ik heb gewoon ios6 maar ik ben wel van mening dat ios6 niet beter is dan ios5. maar das imo

heerlijk ff uitgeslapen , heels niet slecht :p

net de baja nog ff geknuffeld , best leuk om daar weer lekker mee te raggen :D
net weer ff alle spares verzameld voor in de baja koffer , kan voorlopig voort , maar aangezien ik erg goed kan rijden gaat hij niet zo snel stuk :cool: ;)

dus hij staat weer klaar voor aankomende zondag evenals de dogfighter :yes:

eigenlijk zijn de baja /flux en dogfighter meer dan zat om lol te hebben , de rest kan feitelijk de deur uit

nou werkse maar weer , ik gaat wat leuks doen ;)

Goeie morgen
Heeft Iemand nog Eem stukje oranje led Strips over van 30 cm
Ben een afterburner aan t maken voor de 90mm edf

Vin om de geometrie goed te krijgen op je beastx heb je futaba kruisjes nodig om nog meer naar binnen te gaan. Als dat niet genoeg is dan moeten er kortere balletjes op je binnenring van je swash en als dat niet genoeg is langere balletjes op de buitenring van de swash.

attachment.php

Vin om de geometrie goed te krijgen op je beastx heb je futaba kruisjes nodig om nog meer naar binnen te gaan. Als dat niet genoeg is dan moeten er kortere balletjes op je binnenring van je swash en als dat niet genoeg is langere balletjes op de buitenring van de swash.

attachment.php

Oké
Heb ik niet liggen maar effe kijken waar
Tekoop
Maat worden de uitslagen dan niet teklein?

Nee, die worden niet te klein. Maar kijk even of je stevige servoarmpjes heb waarbij je de boutjes ongeveer 20mm uitelkaar kan zetten.

Ik zal thuis ff kijken Vinnie, volgens mij had ik wel oranje in mijn voorraad.

Volgens mij heb ik ook Futaba kruisjes liggen... gisteren de schuur opgeruimd en kwam wat van die dingen tegen :wink:

Vin ik heb er hier 3 liggen voor je :) Die wil ik wel ruilen voor die 3 wielen van je want die kunnen dan mooi op die van Tito.

ik denk dat sleur wel genoeg heeft liggen ;)
Nope, anders had ik wel gereaguurd. Alle kleuren behalve geel/oranje. :(

Ball links aan de binnenkant kan tricky zijn. Als je niet oppast wanneer je ball links zo ver naar binnen staan, kun je een lock up krijgen van de ball link tegen de servo. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back