marcelsiggery
Forum veteraan
Zet dat ding ook maar te koop, heb je weer wat centjes voor je brommer
;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee zo zit ik niet in elkaar. Ik heb er liever zelf het plezier van
Vreet verder geen brood van de plank.
Zet dat ding ook maar te koop, heb je weer wat centjes voor je brommer;-)
Duurt lang he die winter ?;-)
zo echt wel, wordt tijd voor de zon en de dames in korte rokjes
Tsja werd het maar weer eens lekker weer
![]()
Duurt lang he die winter ?;-)
Als ik jou was, zou ik maar emigreren naar een tropisch eiland. Volgens de meetgegevens zijn de winters sinds 1950 zo'n 1.2 graden kouder geworden. 8O En die trend lijkt zich door te zetten. :lol: En sinds 1950 is de hoeveelheid neerslag ook met 10%-15% toegenomen. Ook dat zal er niet minder om worden. Het klimaat veranderd, dat doet het al miljoenen jaren. :teacher: En daarmee verhuizen de mensen die zich niet kunnen aanpassen ook naar andere gebieden.25 jaar geleden was het veel beter weer , tegenwoordig is het zowat 12 maanden winter![]()
Wat een weer weer weer.
Positief blijven, als t warmer was geweest was t regen.
Grtz
Als ik jou was, zou ik maar emigreren naar een tropisch eiland. Volgens de meetgegevens zijn de winters sinds 1950 zo'n 1.2 graden kouder geworden. 8O En die trend lijkt zich door te zetten. :lol: En sinds 1950 is de hoeveelheid neerslag ook met 10%-15% toegenomen. Ook dat zal er niet minder om worden. Het klimaat veranderd, dat doet het al miljoenen jaren. :teacher: En daarmee verhuizen de mensen die zich niet kunnen aanpassen ook naar andere gebieden.:rolling: