Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja werd het maar weer eens lekker weer

summerbabe_zps0e01d27a.jpg

Winter? Het is gewoon nog herfst en duurt tot juni. :teacher: Dan twee weken minder nat en koud. En dan weer herfst. :yes: Klaag niet zo, 25 jaar terug vond je het heerlijk weer. ;)

25 jaar geleden was het veel beter weer , tegenwoordig is het zowat 12 maanden winter :)
Als ik jou was, zou ik maar emigreren naar een tropisch eiland. Volgens de meetgegevens zijn de winters sinds 1950 zo'n 1.2 graden kouder geworden. 8O En die trend lijkt zich door te zetten. :lol: En sinds 1950 is de hoeveelheid neerslag ook met 10%-15% toegenomen. Ook dat zal er niet minder om worden. Het klimaat veranderd, dat doet het al miljoenen jaren. :teacher: En daarmee verhuizen de mensen die zich niet kunnen aanpassen ook naar andere gebieden. :bye: :rolling:

Heerlijk het dagelijkse gejammer over het weer. :mrgreen:

*met smart wacht op beter weer om de proefvaart te maken met mijn nieuwe boot*

Als ik jou was, zou ik maar emigreren naar een tropisch eiland. Volgens de meetgegevens zijn de winters sinds 1950 zo'n 1.2 graden kouder geworden. 8O En die trend lijkt zich door te zetten. :lol: En sinds 1950 is de hoeveelheid neerslag ook met 10%-15% toegenomen. Ook dat zal er niet minder om worden. Het klimaat veranderd, dat doet het al miljoenen jaren. :teacher: En daarmee verhuizen de mensen die zich niet kunnen aanpassen ook naar andere gebieden. :bye: :rolling:

Welnee . Gewoon een andere hobby nemen .weer lekker met de motoren verder . Lekker bouwen eraan en soms mits het droog is een rondje rijden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back