Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brammer verkoopt geen bagger lagers van 2 euro voor 22 euro. Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit in.

Nou ik zal je zeggen dat ik dat even onderzocht heb en de lagers die Muco verkoopt exact het zelfde zijn. Weet ook zeker dat de lagers die Brammer verkoopt inkoop bijna niets kosten. Helemaal gek is dat ze standaard al 30% korting geven. Dus je wordt daar behoorlijk opgelicht naar mijn mening. Ik haal daar niets meer. Ik zeg Brammer :bye:

Dus feitelijk koop je een heli om hem continu te moeten testen ????

**rare hobby eigenlijk :D

Nee man, natuurlijk niet. Ik vlieg echt veel met die 700. Was alleen benieuwd of er nu verschil in zat. Nou dat was wel degelijk te merken. Hij was een stuk stiller en loopt als een zonnetje. Verder vlieg ik er volop mee rond. Af en toe nog even wat met de software stoeien, want zo'n Vbar flybarless systeem heeft behoorlijk wat instellingen die je kan inregelen naar elke smaak. Iedereen heeft zijn eigen insteling. Stomme is dat er geen standaard begin settings zijn. Komt ook omdat iedereen een verschillende setup heeft voor zijn machine.

Doe eens niet zo hyper. :? ;)

@choco: Mocht je in de gelegenheid zijn ook 4,2mm gaten te maken... :worship:

chocosteuntjes.jpg

(excuses voor mijn slechte tekentalent op een digitale postzegel)

Smoggels.... hier inmiddels middag en 31º celsius.... in de schaduw dat is.
Vraagje, wat is een leuke setup voor een EZstar? Ik ben er een beetje uit denk ik....
Volgens mij heeft ik nog wel wat 3S en 4S accu's liggen ....

De setup die ik heb BYM :yes: Gaat echt als een wilde en alle waardes vallen mooi binnen de specs van de motor. Hij trekt nu 723 watt bij 63 ampere, dat is op de grond.

of gewoon een turnigy 2700kv met een 40 amp roggelaar met 6x4 prop om te beginnen , vliegt ook prima .
tunen kan altijd nog ;)

De setup die ik heb BYM :yes: Gaat echt als een wilde en alle waardes vallen mooi binnen de specs van de motor. Hij trekt nu 723 watt bij 63 ampere, dat is op de grond.

deze jongen had ik nog liggen , zat in mijn funjet , dus ik zie van het weekend wel hoe hij ermee vliegt . Mega Burshless Motor ACn 16/20/2
zal iets minder heftig zijn als die van phils , maar moet volstaan , op 4s zal hij lekker pittig gaan .

zit nu al aan de ez te klooien , ff de flinke bui afwachten die eraan komt , daarna maar weer werken .

Ik vlieg mijn Alphajet op 3S, puur om alles heel te houden. Hij gaat lekker snel maar niet al te snel. Lekker vlot omhoog that counts ;)
Gewoon horizontale snelheid valt wel mee, het profiel van de Aphajet is het probleem :wink: :mrgreen: Op een bepaald punt wil de Alphajet/Easystar gewoon niet sneller.

Dat is een leuk motortje Junkie. Op 4S zeker niet verkeerd, maar ga je dat redden met die 40Ampere? Verder moet het gewoon gillen, lawaai maken en snel klimmen... de rest is bijzaak :cool:

Ik vlieg mijn Alphajet op 3S, puur om alles heel te houden. Hij gaat lekker snel maar niet al te snel. Lekker vlot omhoog that counts ;)
Gewoon horizontale snelheid valt wel mee, het profiel van de Aphajet is het probleem :wink: :mrgreen: Op een bepaald punt wil de Alphajet/Easystar gewoon niet sneller.

Dat is een leuk motortje Junkie. Op 4S zeker niet verkeerd, maar ga je dat redden met die 40Ampere? Verder moet het gewoon gillen, lawaai maken en snel klimmen... de rest is bijzaak :cool:

gillen is een voorwaarde , inefficiëntie vd prop is bijzaak :cool:

maar 40A is prima , ik ga hem toch 3s vliegen( 4s past niet in de smallere neus vd ez 2 ) , net de ez vliegklaar gemaakt en ff een volgas test gedaan in het hobbyhok , maar dat voelt erg krachtig aan en met de lekkere vertrouwde ez gil/sound :cool: .

nu opties afwerken en klaar , laat het maar lekker lang regenen :p

net ff wattsup meting gedaan .

dan meet ik 50 A en 380W met 6x4 prop

maar na een aantal seconden loopt dat terug naar 40 A en vanuit stilstand gemeten ,dus voor in de lucht prima waardes .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back