Al aardig wat vervangen ook weer ondertussen en velgen met offset breder. Dat scheelt kantelen... rijdt wel als beest.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga ik meteen nakijken alvast bedankt joopIk denk dat je schokbreker olie niet goed is. Of er zit lucht in
Dat ben ik nu aan het uitzoeken. De diff draait wel moeizaamKan het niet zijn dat er iets is met het dif, waardoor het één wiel meer kracht/grip krijgt dan de andere kant?
Dat ben ik nu aan het uitzoeken. De diff draait wel moeizaam
Dacht ik ook al dus heb ik de voorste diff opengemaakt daarin lag een beetje schilfers van metaal maar by de achterste lijkt alles in orde kan het zijn dat de achterbrug niet 100% recht staat? Alvast bedanktHey Wesely. Ik denk dat er iets niet helemaal soepel loopt naar je achter aandrijving, waardoor de centrifugale kracht van de as die naar je achteras loopt je auto scheef trekt als er kracht op komt te staan. (Ps het zijn niet de makkelijkste auto's om aan te sleutelen.)
Kan het te maken hebben met de achterste dif die vast staat? 2wielen met gelijke kracht? MvgHey Wesely. Ik denk dat er iets niet helemaal soepel loopt naar je achter aandrijving, waardoor de centrifugale kracht van de as die naar je achteras loopt je auto scheef trekt als er kracht op komt te staan. (Ps het zijn niet de makkelijkste auto's om aan te sleutelen.)