Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MMmmtja, is het mooist maar ligt ook daardoor wel erg voor de hand... zal wel eens kijken bij 2bros.Biesje?.. laat me raden rood?!![]()
Dat zal niet gaan... in de eerste plaats waren dit schuimvleugels met abachi indekking... en in de tweede plaats zijn ze inmiddels ook bespannen. Hij zal het ermee moeten doen; gewoon een kwestie van niet te langzaam door de bocht.je moet wel de washout in de tippen van de vleugels inbouwen
Leuk bedacht... maar dan wordt mijn wedstrijd ook een weekje uitgesteld... dus dat werkt alleen bij heel plaatselijke regen in Brabantps. misschien gaat het heel hard regenen volgende week en wordt de meeting een weekje uitgesteld??
Dat zal niet gaan... in de eerste plaats waren dit schuimvleugels met abachi indekking... en in de tweede plaats zijn ze inmiddels ook bespannen. Hij zal het ermee moeten doen; gewoon een kwestie van niet te langzaam door de bocht.
op de tekening staat als ik het me goed herriner dat je van de eindlijst de laatste 10 cm of zo een driehoek af moet snijden en die onder een hoek er weer aan moet lijmen .
je kunt dit alsnog doen , hij is heel overtrekgevoellig zo .
Er is geen eindlijst... er is schuim en abachi.op de tekening staat als ik het me goed herriner dat je van de eindlijst de laatste 10 cm of zo een driehoek af moet snijden en die onder een hoek er weer aan moet lijmen .
![]()
De Rofly kende ik helemaal niet. Ja, er is een duidelijke verwantschap met de Nova...