Rock crawler en scaler topic

Om te voorkomen dat je achteruit rolt heb je een regelaar nodig met een dragbrake behalve als je een Losi Comp Crawler hebt.

De LCC heeft wormwiel aandrijving waardoor de wielen niet kunnen draaien als je geen gas geeft. Hij kan dus ook niet achteruit of vooruit rollen.

enige nadeel is dan wel weer. dat je nooit kan rollen...
regelbare dragbrake is bij een moa wel handig.. zo kun je je vooras minder geven dan je achteras..
vooruit rollen op je dragbrake is wel weer handig;)

waar kan ik de tekin fx regelaar kopen

en dan koop ik hem het liefst in een webwinkel
en dan welke motor past daar goed bij wil dan graag 55t
ik zie dat tekin ook motoren heeft zijn deze oke

ik wacht de raectie af

@Haastnooit : proficiat met uw aankoop!!!
Mag ik vragen waar jij deze gekocht hebt?

Hier is de kogel ook door de kerk. Ik ga ook een XR10 bestellen.
Nu is mijn vraag, bestel ik in duitsland prijs ongeveer 300 Euro met verzending of in Amerika bij RC4WD voor 294 dollar met verzending? Hebben jullie al ervaring met bestelling van zo grote dosen in Amerika en hoeveel douanekosten komen er bij in het slechte geval?

Alvast bedankt!

Ik heb mijne bij ModelsportUK vandaan (incl. de Rovers), samen met nog een berg andere spullen voor andere karretjes. Hij koste daar 269 pond, omgerekend 315 euro.

Ik zou voor zekerheid kiezen en in duitsland kopen, zelf geen ervaring met hele grote dozen (kits) uit amerika. Mijn douanervaring ongeveer, envelope => no problem, no tax, klein doosje => 50% tax, een wat groter pakket (body)=> 80% tax.

Hey man, leuk zeg....
maar nu snel die servosaver weg ;) is je besturing nog directer!! of doe je dat pas als je je nieuwe zender hebt??

@rotskruiper: Profi look, leuk idee om een site bij te houden !

Zo na een lekkere luie zondag een beetje op internet gesurfd te hebben, ben ik zeker met welke set-up ik ga starten in de XR10. Dit gaat hem worden, de meeste onderdelen zijn al besteld:

RX+TX: spektrum DX3E (besteld)
ESC: Tekin FX-R (?)
motors: 2x Tekin 45/55T (?)
servo: Hitec HS7955TG (besteld)
CC bec 10A (besteld)
Punk Dig unit (besteld)

De motor en regelaar komen pas volgend jaar, weet nog niet of ik 45T of 55T motoren zal nemen. Midden volgende week verwacht ik de kit binnen, dan heb ik ineens 2 prachtige bouwtjes (SCX10 Blazer + XR10) lopen voor de winterperiode. Ik ga mij zeker niet vervelen .... :yes:

Ik heb voorgesteld om een vaste zondag per maand een meeting te houden in Purmerend. Daar kunnen we een hoop kennis delen en gezellig rijden. Dus als je het hebt ben ik benieuwd hoe het eruit ziet. Dus misschien tot 19 december ?
Ik hoop dat zo'n vaste dag vaste voet aan de grond krijgt. In ieder geval de wintermaanden.

Heel misschien zal ik er ook zijn

@rotskruiper, misschien is t goed ok even te vermelden dat t wel 10 euro kost om te mogen rijden he als je geen lid bent van mvw

Heel misschien zal ik er ook zijn

@rotskruiper, misschien is t goed ok even te vermelden dat t wel 10 euro kost om te mogen rijden he als je geen lid bent van mvw

Daar heb je een punt.
Kijk even op de site van MVW voor het adres etc.
Modelbouw Vereniging Waterland

Niet leden betalen 10 euro per dag. Je kan daarvoor zowel de crawlbaan als de off road baan berijden.
Lijkt me niet verstandig om met een crawler de off road baan te berijden en andersom :-)

Maandelijkse bijeenkomst lijkt me heel leuk :D, wil graag wat actiever met crawlen bezig zijn. Helaas 19 december kan ik niet, verjaardag van mijn moeder. Ik heb trouwens toch nog geen crawler compleet, de XR10+rovers heb ik vandaag ontvangen (de doos is zelfs nog dicht, staat naast me ;)), de ESC+motoren komen pas in januari 2011. De kleine lipotjes voor de AX10 zijn er ook nog niet (backorder), maar die zullen er zeker voor zondag 16/23 januari zijn.

Back