Met makkelijker te controleren leer je niet meer bij , integendeel . Met beperkte mogelijkheden moet je veel meer nadenken hoe je een obstakel kan overwinnen . Als je power zat hebt en je bonkt echt maar tegen alles aan en over , waar is de uitdaging dan nog ? Voor mij is het rock crawlen een soort trial rijden , wat ik zelf ook nog met een motorfiets heb gedaan . Balans , evenwicht , doseren . Een hele klus dus maar wat zoveel meer genoegen geeft als je een hindernis genomen hebt . Met het kleine crawlertje waarmee ik begonnen ben , heb ik heel veel plezier gehad juist omdat het zijn beperkingen had . Later wil je natuurlijk iets meer , ok . Voor je zoontje is dit meer dan genoeg want die weet nog van niet beter , maar is het wel echt voor hem of ? Als jij er ook wil mee rijden dan ga je meer willen . In ieder geval ik was er blij mee in het begin . Deze kleine rakker is taai , super taai , door water , omvallen en weer door etc . Nu ben ik overgestapt naar een Maverick scout . Ook nog niet 1 van de duurste modellen maar wel met wat upgrades . Voldoet voor mij super in de Ardennen . Water , modder , steile hellingen , alles kan . De bestuurder doet ook zijn deel . Staar je niet blind op dure modellen . Kwaliteit zal ik niet betwisten , maar begin eenvoudig en zie hoe het bevalt voor je zoontje ( of jezelf) .