Rock crawler en scaler topic

Ik ga er gewoon heel optimistisch van uit dat het weer goed genoeg zal zijn, ook al is het een beetje koud.

kou maakt mij ook niet veel uit. hoe kouder, hoe eerder we hier weer een 11 stedentocht hebbe, dus veel feest en drank :P

maar alle crawlliefhebbers, meld je ook even aan op www.crawlers-scalers.nl

dit moet een beetje HET crawlforum van nederland gaan worden... ja ik weet t, t is nog niet zo perfect als MBF, maar toch, het begin is er en we zijn hard op weg naar de 50 leden!!!!

Waardeloos, ik mag niet eens me aanmelden met leo-rcc.

lol, daar heb ik jammergenoeg niets over te zeggen...
gaat ook nog allemaal via de ouwe manier.. de beheerder krijgt eerst een bericht en moet t dan goedkeuren.. pfff

maar dat word op den duur allemaal anders hoop ik ;)

Gisteren heb ik mijn AX10 in ontvangst mogen nemen. Ik ga vanavond de electronica plaatsen. Ik zal nog geen dig of 4ws hebben de 19e, maar ik zal eens zien hoe ver ik kom.

Hoi Leo

gefeliciteerd met je AX10.
Ik kon er direct best mee uit de voeten met die auto.
Ik hoop dat het jouw ook lukt. Valt evengoed best veel aan te sleutelen.
Hoop je te zien de 19de .

leuk filmpje. niet zo zeer de crawler, maar de wedstrijd op zich.
die gast doet het best knap, zo in het donker.
je kunt ook goed de wedstrijdleiding horen, die alles in de gaten houd.

Die gast Austin Dunn is meervoudig amerikaans crawl kampioen.

Laatst bewerkt door een moderator:
styreen ( ABS )

als ik een interieur wil maken voor mijn scaler.
wat zijn dan een beetje gangbare diktes van het ABS plastic ( styreen )
en welke "vuller" ga ik dan gebruiken. ?
vuller om naden netjes af te plamuren .

Poeh jee, styreen, dat is lang geleden. Ik had voor een paar euro een pakketje zwart styreen uit engeland.0.7 - 1.5mm dik
Daar kom je ver mee.

Kan een stiekem hint geven over een aankomende nieuwe crawlbaan in t noorden van t land.. hoe wat waar en wanneer kan ik nog niet zeggen.. meer nieuws volgend jaar......

65883_484911328880_587733880_5913521_3397124_n.jpg

De 60 turns brushed motor zit er in, het soldeer werk is af, en de eerste tests zijn geslaagd. Hij is bijna klaar, morgen de stuur servo erin, en de regelaar en spektrum ontvanger op zijn plek.

Dat ziet er al goed uit, nog even wat sleutelwerk en de eerste test kan beginnen!
Veel plezier!

edit: Wat de meeste snel veranderen is de bovenste links veranderen zodat je een 4-link setup krijgt.
Nu worden ze aan de as bevestigd op één punt, beter is als je ze elk apart aan de as bevestigd.
Dat kan gemakkelijk door een andere servoplaat te monteren.

Laatst bewerkt:
edit: Wat de meeste snel veranderen is de bovenste links veranderen zodat je een 4-link setup krijgt.
Nu worden ze aan de as bevestigd op één punt, beter is als je ze elk apart aan de as bevestigd.
Dat kan gemakkelijk door een andere servoplaat te monteren.

Heeft iemand daar een foto van of zo? Ik neem aan dat je het over die 2 diagonale links hebt die naar de servo plaat lopen?

Kijk even op Ebay.com en geef in: Axial 4 link.
J krijgt er verschillend opties. Er zijn er bij waar je zelfs een kleine batterij op kunt monteren voor een beter gewichtsverdeling.

zal eens snel zoeken als ik een gepaste foto vind.

het is geen moetje, maar verbeterd het rijden wel iets.
kijk dan meteen naar dual triangulation..
oftewel, de onderste links, verplaatsen naar het midden aan de kant van de tranny..
hier zijn ook wel weer dingen voor te vinden.
maar als je dat gaat doen.. koop dan meteen een aftermarket chassis (swx chassis van axial zelf bv)

Okay, das wel iets waar ik naar kan kijken idd, maar dat zal wel even moeten wachten. De andere wagens hebben ook nog wat tlc nodig.

Back