Rock crawler en scaler topic

Echt crawlen hebben we wel hellingen van 70 graden.. dat is pas klimmen.. ook wel ens 90 grade, alleen is dat meer een obstakel.

Vandaag eindelijk even foto's geschoten van de mini crawler die ik vrijdag binnen heb gekregen.. echt een mooi bakkie zo voor nog geen 100 euro..
Veel optie onderdelen zitten er op, zoals: cvd's alu dempers, echte 4 link, carbon chassis, echte beadlocks, comp kapje, zero ackerman knuckles en stalen diff lockers..

IMG_0475.jpg

IMG_0476.jpg

IMG_0477.jpg

IMG_0478.jpg

IMG_0479.jpg

IMG_0480.jpg

hoi
ik heb een LNC en volgens mij hebben die de zelfde accu ruimte.
ik zal morgenochtend ff de boel opmeten.

Iemand hier die ook een 'ratelende' reely rock climber heeft?
Leuk ding, sterk, echter 'er kraakt iets' en ik kan er niet achter komen of het de as is of een servo. Het is af en toe, het model werkt wel 100% nog steeds.
Hij maakt dan geluid als een ratelaar, maar dan natuurlijk zacht, hoog tikkend geluid en kort durende, wellicht een paar tandjes weg op een tandwiel ergens, maar waar....?
Als ik hem tegenhoud, gas geef, geen geluid , 'dus niet de 'versnellingbakjes'/assen'.
Als ik stuur en de wielen tegenhoud, geen geluid, dus niet de servo's... wat kan dit zijn?

Eindelijk mijn auto kunnen verlichten :lol:

Hier pics:

alles%20aan%2C%20nog%20geen%20neon.JPG

rooflight%20aan%2C%20close%20up.JPG

max%20flex%20vooraan%20met%20alles%20aan%2C%20nog%20geen%20neon.JPG

max%20flex%20vooraan%20met%20alles%20aan%2C%20nog%20geen%20neon%202.JPG

max%20flex%20met%20alles%20aan%2C%20nog%20geen%20neon.JPG

alles%20aan.jpg

Misschien dat er binnenkort nog rocklights/neonlight er op komt.

We zullen zien wat de toekomst brengt.

night crawler

Heh heh, kunnen we eindelijk eens gaan slowmoven. De hele tijd achter die revo aanrennen is ook niet alles...

Keb net een losi 1/10 nightcrawler gekocht.

Voor n prijs waar ik m niet voor kon laten staan; denk nog goedkoper dan n mini rtr..
Ik wist zowiezo niet welke keuze ik moest maken dus dit kwam goed uit..

Ik heb t geluk dat ik m bij n vriend in Duitsland kan laten bezorgen, was ook nog eens gratis, dat scheelt weer 17€

Nu nog uitzoeken welke accu daarin moet, die zal r wel niet bijziten.

Eigenlijk 2 weken te vroeg maar dat wordt ...

:new-bday:

Yep, tx,

Ik neem aan dat t van die kleinere types moeten zijn? Niet zoiets wat in een revo past; of mss die nano's wat in een revo 1/16 past?

nee hoor,een standaard 6 cel 7,2 volt pack past er in.
ik heb ook een lnc en rij met standaard 7,2 volt 4300 mha.

Iemand hier ervaring met een Tamiya CR-01? Ik heb vorige jaar een Axial SCX 10 gehad, alleen na verloop van tijd vond ik het op dat moment niet meer leuk. Nu een jaar verder, heb ik er eigenlijk wel spijt van dat ik hem had verkocht, immers ook bij mvb is nu een crawlerbaantje, en zit hier vlak bij wassenaar waar ook een leuk bos is.

Nu wil ik toch weer iets bouwen, ipv 2e hands kopen of rtr kopen. In eerste instantie viel mijn oog op een Tamiya High Lift, alleen bedacht mij later dat die auto dan vermoedelijk op de kast verdwijnt, ivm te mooi om mee te rijden..

Waarschijnlijk wordt het dan toch een CR-01, omdat het toch een leuke bouwdoos is en denk ik ook wel offroad-vaardig.

TLC.jpg

Nu vind ik er alleen helemaal niks over op het forum, dus of het is wellicht een slechte auto, of vanwege de prijs gewoon wat minder populair?

Oh ik zal niet snel echt competitie gaan crawlen, het gaat mij dus ook meer om de looks. Desondanks wil ik wel een bospaadje leuk doorkomen en bijv. wat mudding etc.. De auto moet dus echt gebruikt gaan worden, door weer en wind, (oh jee wat zeg ik nou.. ).

Laatst bewerkt:
ik heb hem gehad, te hoog zwaarteppunt om serieus mee te crawlen te duur voor wat je er eigenlijk voor krijgt, ik zou eerder als je serieus wilt crawlen een losi comp of night crawler aanschaffen, axial ax10 is ook erg leuk maar je moet er wel wat aan aanpassen, axial xr10 is meer een hardcore crawler en kan je niet veel meer mee.

axial komt met een nieuw model de wraith en dat is echt een ideaal ding
genoeg om mee te crawleren en als ik de filmpjes bekijk behoorlijk bashproof

Back