Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben alleen bang dat je lang kan wachten.. ze hebben die dingen vaak niet op vooraad..
Ik heb de veren eens helemaal slap gezet van de lnc; maar ik denk dat er dan toch ook wel dunnere olie in moet.
Verder heb ik de foams eens eruit gehaald van de achterste wielen.
Grip is wel wat meer, maar de sideflex is way too much, tussen de bakstenen e.d. gaan ze veel te snel vastzetten.
Ga vandaag of morgen eens naar t bos over de wortels, kijken of t daar wel meer voordeel dan nadeel oplevert.
En anders eens n tussenweggetje verzinnen.
Dan gaat ook de accubak eruit en t zwaartepunt eens drastisch verlagen.
Ik had een chassis van een comp te koop gezien; volgens mij is dat nagenoeg t zelfde chassis als van de lnc, alleen zonder accubak.
Dus lijkt mij dat je met een klein beetje moeite dezelfde capaciteiten kunt bereiken bij de lnc...of zie ik iets over t hoofd?
Ik wilde ook nog stoppertjes op de dempers zetten, ivm te veel articulatie..
Vraagje daarbij: is t enige nadeel dan dat die dan wel sneller gaat omvallen? Ik bedoel dat is toch t doel van articulatie..
1_Veren helemaal slap is al een hele verbetering! Dunnere olie zou ik nog mee wachten, dit is echt finetuning..
2_Foams er helemaal uit is denk ik niet echt handig inderdaad. Ik denk dat het een beter idee is om eerst je wielen wat zwaarder te maken met plaklood. Dan merk je ook dat je meteen meer grip hebt. Dan pas naar je foams gaan kijken. (eerst de foams en dan je wielen verzwaren levert vaak weer nieuwe foam wensen op)
3_ Accu bak er uit is een goeie, alleen moet je dan wel even nadenken over je schokbreker ophanging en je accu plaatsing. Zoek op RCC eens op "losikid build". Hij heeft een tussen oplossing< dan kan je nog steeds je grote accu kwijt.
4_De comp versie is in essentie het zelfde, Alleen standaard al met beter spul afgemonteerd. Frame en assen zijn het zelfde. Als je toch al van plan bent om zelf je links te gaan maken, zijn de grootste verschillen een DIG en betere beatlock wielen. Dus je hebt gelijk!
5_Stoppertjes op je veren kan, maar hoeft niet. Dit kun je het beste uitproberen naar je eigen stijl.
Veel articulatie helpt inderdaad tegen omvallen. Dit heeft ook nadelen, denk bijvoorbeeld aan je onderkant die meer gaat slepen over de ondergrond. Met veel articulatie heb je ook meer kans om vast te raken met je wielen. Het heeft ook voordelen als je door bijvoorbeeld een wat stijver articulatie 1 wiel (en je bodem) over een obstakel heen tilt!
Dit zijn, voor zover mijn ervaring reikt in 2 maanden, nu mijn bevindingen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
( mocht iemand het beter weten, vul of verbeter maar! ) :teacher:
Ik heb me ook aangemeld voor de Herfstcrawl, ik hoop er veel te leren en op een hoop lol natuurlijk!
Kez kom je ook?
sik boys night crawler... - RCCrawler.com Bulletin Board
Kez Volg deze link maar.
Het was niet Losikid maar sik boy..
Heb een beetje te veel topicks daar gelezen..![]()
Grrhad die thread al helemaal doorgestruind..nu weer, maar vind daar nix over
....ook geregistreerd en gezocht... ook allerlei verwijzingen gevonden naar hem ,maar nee hoor..nix.
Wel weer een hoop geleerd, ook hoe t niet moet..lol.
En ik word een beetje lijp van dat engels turboslangtaalgebruik.
Ik had vannacht ook al 4 uur aan stuk gegoogled naar een bepaald soort tumorbestrijdingen (voor een vriend), ook allemaal in engels,maar wel fatsoenlijk leesbaar,hah.
pijn aan mn ogen ervan..
Wat vinden jullie dan van die night crawler?
ik denk eraan om zo eentje te halen. is altijd wel leuk..
maar waar rijden jullie eigenlijk met zo'n ding?
Ik zie vaker op ebay (goedkopere) crawlers aangeboden die ik dan weer niet ken...
Bij n mountainbike kan ik redelijk op t oog inschatten of iets kwaliteit is of niet of bijv. een slechte copy. Ik neem dat er hier genoeg lui zien die dat binnen de RC kunnen.
Wat vinden jullie bijv. van deze?
Monster Rock Crawler ME4 MK34 1:10 RTR 4WD + Gen. 6.0 | eBay
Ook even letten op prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk
Wat vinden jullie dan van die night crawler?
ik denk eraan om zo eentje te halen. is altijd wel leuk..
maar waar rijden jullie eigenlijk met zo'n ding?
Wat is er mis met je night crawler?
Ik kijk altijd op internet wat er voor te koop is in landen waar je vondst veel word gereden. Weinig animo/upgrade's = meestal niet zo'n goedde koop.![]()