Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb even een vraag,
het gaat over de high lift F350.
ik heb nu andere banden en velgen.
in de standaart velgen zit een gaatje daar gaat lucht in en uit,
nu heb ik bandlocks en daar zit geen gaatje in dus hij bouwt luchtdruk op als de band ingeduwt word.
is dat beter ??
of moet ik er een gaatje in maken??
het gaat om deze banden en velgen.
velgen van axial 1,9
en banden van RC4WD, Rock Crusher X/T 1.9 Tires
gr Sander.
hallo,
ik heb een vraag over de Tamiya CR-01, mijn beadlocks zijn kapot en ik wou nieuwe bestellen, maar je krijgt ze alleen in een set met ook de wielen. waar kan ik alleen beadlocks bestellen met schroefjes? (hoeft niet van tamiya te zijn, voor de standaard wielen)
mvg,
toob
Het hangt een beetje van de ondergrond af Sander.
Ik heb gemerkt dat je in zacht zand voordeel hebt van wat meer lucht in de band. Maar als je op stenen rijdt wil je graag dat de band zich naar de steen kan vormen zodat je veel grip hebt.
Je moet dus zelf bepalen wat voor jouw het beste werkt!
Je kan zelf twee gaatjes in de velg boren, dat doe ik zelf namelijk ook.
Er zijn ook mensen die gaatjes in de band maken zodat ze niet in de velg hoeven te boren maar hier heb ik zelf geen ervaring mee.
Nog even een goede tip voor de inserts:New... 2.2 and 1.9 dual stage foams - RCCrawler.com Bulletin Board
Ik heb geen idee of de ringen van andere merken passen, dat zal wel niet, maar 4 nieuwe orginele Tamiya velgen kosten kompleet ongeveer 20 euro. Dat valt toch wel mee?