Rock Crawlers / Trail rijders Informatie Topic

• Topicstarter Topicstarter Sheriffnl
  • Startdatum Startdatum
Onderdelen kun je soms ook 2e hands goedkoop in nl kopen ;)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Jakko

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderdelen kun je soms ook 2e hands goedkoop in nl kopen ;)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Jakko

[mod]
Stuur hem even een pb, maar niet openbaar in het topic...
Zeker als het bewuste topic van jezelf is, is het gewoon verkoop propperij.
Tevens is dit een algemeen topc, als het nou zijn eigen was, was het ook niet netjes, en had het ook per pb gemoeten, maar was het nog tot daar aan toe geweest.....
[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke onderdelen van de AX10 scorpion moet ik op voorraad hebben, oftewel welke onderdelen zijn snel aan vervanging toe, of zijn vanaf de fabriek niet zo stevig en moeten snel worden vervangen door een betere kwaliteit?

Is een AX10 Scorpion Slipper Clutch Set aan te raden om de aandrijving te sparen?

Ik heb al een andere as gevonden om de AX10 90004 te upgraden naar four wheel steer.
AX10 Antriebswellen Set Gesperrt Art# AX30488 - eBay, Zubehör Materialien, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 26-feb-10 21:21:17 CET)

Gezien de prijs is dat goedkoper dan een 90001 kopen die ik een ander body en vier banden met memory foam nodig wil geven. Dus ik ga nu zeker voor de 90004, die is voor mij zo precies goed voorlopig, en later ooit een keer upgraden. Kan ik de kosten mooi spreiden. En eerst oefenen met two wheel steer. Is voorlopig zat! Ik ga nu dus wel gelijk voor four wheel steer rekening houden met de zender.

Grts Hans

Crawlers gaan niet zo snel kapot als racers die 10+ meter door de lucht vliegen. Ik heb de spares die ik er bij heb gekregen, maar verder ook niets gekocht.

Zooo, net het volgende besteld op ebay:
- Axial AX10 Scorpion 1/10 Rock Crawler Elektro ARTR
- AX10 Scorpion Slipper Clutch Set

Nu nog een zendertje/ontvanger en servo, dan ben ik compleet!

Grts Hans

Slipper clutch is ook niet nodig.
Standaard zat ie er bij mij op, maar ik heb hem helemaal strak gedraait.

Hallo ,

Ook hier heb ik gisteren een Axial AX10 Scorpion ARTR gekocht. ( de oranje versie )
Wordt deze week thuis bezorgt . ( hoop ik )
Ook heb ik er een ombouw setje bij gekocht om hem 4wst te maken.

2 goeie servo's van 20kg trekkracht

Ik heb nog nwe een Ezrun regelaar liggen , dus ook op Ebay een 32T brushles motor gekocht

Foto's volgen nog .

Cya : Jack

Laatst bewerkt:
@xxsanderxx: zeker een goeie tip! waarvoor dank :-) en na vanalles tegen elkaar afgewogen te hebben ben ook ik voor de axial gegaan ;-)

@YT: klinkt goed! ben benieuwd naar de foto's. Dan heb je straks bijna dezelfde als ik :-) Wat voor zender gebruik jij?

Grts Hans

Hi Hans ,

Omdat ik al een ruime tijd rij met een M03 en M03R en ook nog een Rustler VXL
heb ik natuurlijk al een goede zender : 3PKs

3 kanalen maar dat is genoeg

Dit zijn mijn huidige auto's

fiat4.jpg

fiat5.jpg

fiat6.jpg

In de M03R zit nu een 13T Brushles motor in

fiat7.jpg

rustler.jpg

rustler1.jpg

Gr : Jack

Laatst bewerkt:
@YT: altijd mooi om te zien hoe mooi de auto's worden als er zoveel eigen arbeid in wordt gestoken. Prachtig!

Ik heb gisteren avond een Spektrum DX3E DSM 2,4GHZ via ebay geregeld met een 20KG servotje. Nu is alles compleet. Langzaam komen alle onderdelen straks binnen vanuit China, Duitsland en Engeland. Ik kan haast niet wachten! Ik zal als alles binnen is in een nieuw eigen draadje wat foto's en bevindingen posten.

Al met al ben ik toch redelijk over mijn eerste ingeschatte kosten heen gegaan. Maar dan heb je ook wat.

Grts Hans

en ja hobby's kosten geld.
en het stopt nooit:rolleyes:.
ben ook begonnen aan nieuw project.
een formula offroad.
een zelfbouw frame en onderdellen van andere auto's

gr Sander.
autott01221.jpg

autott01222.jpg

[mod]
Graag weer even ontopic heren!
Danku....
[/mod]
Voor het showen van je wagens hebben we, of de bouwprojecten, of het foto album..
Emil

Afgelopen week is de AX10 ARTR binnen gekomen, samen met de zender en 20KG servo. Ik kan nog niet rijden, ik wacht nog op de andere pakketjes, maar ik kan al wel sturen! ;-)

Ik heb gelijk al een tip voor iemand die ook zo'n AX10 gaat kopen: Standaard zitten er de hardste veren op die er te krijgen zijn: blauw. Ik heb nu net uit Amerika twee sets veren besteld op ebay: de zachtste (rood) en de middenmoot (groen). Want die blauwe zijn toch wel hard!

Ik vraag mij af hoe lang ik mij in kan houden om de AX10 om te bouwen naar achterwiel steer ;-) En je hebt een mooie set waarmee je de stuurinrichting van de voorwielen verplaatst naar achter de vooras, waardoor je niet meer met je stuurinrichting over de rotsen loopt te botsen. Maar dat ga ik pas doen als ik echt deuken in mijn stuurstangen aan het rijden ben ;-)

Grts Hans

Sturen achter de as heet BTA volgens mij, de mijne heeft dat ook. Snap niet dat ze dat niet standaard doen....

Back