ronyada

Wat voor brandstof gebruik je overigens voor deze motor?
In de manual wordt 30% brandstof aanbevolen, ik zou het op 25% houden, rij ik ook op met een .25 en een .28 motor, dat bevalt goed en de motoren zijn makkelijk af te stellen.

Tijdens het inlopen wordt overigens vaak een wat lager % brandstof gebruikt.

Er zit nu een OS P3 plug in. Dit is een hete plug. Deze is vergelijkbaar met een gewone 6 van OS echter is dit een Turbo plug.

Zie schema op volgende link: O.S. Glow Plugs

Deze motor heeft altijd gelopen op 25% brandstof.

yADA

Maar ik heb hem toch van een rené gekocht ,en waarom heb jij hem dan verkocht en was hij nog oké ,ik had trouwens van rb 16% nitro gekocht.

YADA

Ja cool is dat zo treft men zich hier dan maar ff,maar hoe wist jij nu dat ik dat nu ben die jou blok heeft gekocht,maar trouwens met die 16% nitro is dat niet goed ?

Jij bent Ron en je had me gemeld dat je een Yada had. Dus een en een is twee.

16% is te weinig voor deze motor. Minimaal 25%.

Yada

wat heb jij dan nu voor een motor gekocht, en nog een vraag was jij er altid tevreden over ik bedoel de GRP.

[mod]
Ron, welkom....

Lees ook de faqs en de sticky's door. Hierin staat veel nuttige info...
Bijvoorbeeld dat het handig is duidelijke topic tittels te gebruiken, zodat men weet wat je precies wil...

Ok kun je met de "wijzig" knop je berichten wijzigen, zo hoef je niet iedere keer een nieuw bericht te doen, dat staat veel netter, en leest veel prettiger.

Ook staat er iets in over wat algemen regeltjes, van dat je als het kan gewoon in je andere draad verder kan,ipv een nieuw topic te openen, zeker als het allemaal met elkar te maken heeft.

Ook is het gebruik van aleen hoofdletters niet erg gewaardeerd, het komt schreuwerig over..
[/mod]

Mvrg: Emil

yada

Maar ik begrijp nu niet wat hier nu een probleem is ,ik was toch net met iemand aan het schrijven en vraagen aan het stellen ,van wie ik een motor heb gekocht .Snap het niet,en ik heb nergens iets alleen in hoofdleters geschreeven.Eerst van middag was ik te beleeft en nu dit,moet ik me uitloggen zou dat niet beter zij.

Yada

Oké ja inderdaad dat heb ik nu ook gezien ,dan verontschuldig ik me daarvoor,want normaal kijk ik daar wel heen. Oké ik zal de tips dan in alle eer aannemen.Lol.

yada grp

René ik heb een vraag jij zei dat ik er 25% op zou rijden,maar ik heb pas een 5 liter kan gekocht van R&B en daar is nog geen liter uit,is het dan toch verstandig om die nu al van 25% te gaan haalen,of kan ik eerst die van 16% op rijden. Is een dringende vraag want ik wil morgen gaan rijden en de RC winkel is maar tot 13.00 uur open.

Laatst bewerkt:
Back