Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
thnx Hans..![]()
dit bevestigd mijn bevinding, failsafe uitzetten in de zender maakt geen verschil
Bekijk bijlage 605136
Ik ben daar ook niet zo ver meer van verwijderd hoorIk bewonder jouw doorzettingsvermogen, ik had het ding allang ritueel platgetrapt.
Kloptde ontvanger heeft ook nog een failsafe
ooooIk bewonder jouw doorzettingsvermogen, ik had het ding allang ritueel platgetrapt.
Voor sommigen is dat deel van de hobby, niks mis mee. Maar als ik op het veld sta wil ik vliegen, en niet lopen kutten met instellingen.
zo... weer een stapje verder en door de hulp van Hans @twin heb ik positief nieuws![]()
configurator...volgende stap is alle kanalen op de juiste sticks zetten, de boel juist afstellen en dan kan de nexus gemonteerd worden...
eerlijk toegegeven is het wel een dubbele sprong in het onbekende.... net begonnen met heli vliegen, de hele werking van de heli (met name de rotorkop) technisch begrijpen voor een flybar heli .. ook gelijk maar van de flybarless heli, en een open source
Ja maar hij is nieuw met heli's dus er komen nog wel wat vragen. Maar je stuurt hem goed, ha ha. Als je deze zure appel eet krijg je wel wat gratis voordelen. Zoals rescue en indien gewenst trainer mode.
Gewoon rustig aan doen, ding vliegt eerder dan dat het 24graden is.
beste wensen allemaal