Het is nogal een leercurve die met ups en downs gaat… maar er is vooruitgang en ik begin het ding steeds meer te begrijpen.. voor sommigen is het misschien gesneden koek maar vergeet niet dat ik een beginnend helivlieger ben en tot voor kort je vragend aankeek als je begon over “Cyclic” “Pitch curve” “Swashplate” “Nick” en dan hebben we het nog niet over het vliegen zelf 
anyway, na heel veel lezen, filmpjes kiekn, proberen, proberen, zo nu en dan wat geknetter en gevloek, nieuwe modelprogramma’s en nog maar weer proberen…. Heb ik nu de rotorflight zo ver dat hij werkt met een Rsat2 en alle stick inputs correct zichtbaar zijn in de configurator…. Waar ik veel tijd mee heb verne…kt is dat ik een 120 gr swash in de zender had geprogrammeerd en dat werkt niet…. Klinkt misschien logisch maar als je het niet weet
gelukkig heb ik tegenwoordig wat meer geduld en leg ik het spul weg als ik er niet uitkom (vroeger had ik zon ding al lang plat gemept met een hamer
)
en nu maar weer eens naar Helischool oldeberkoop voor een paar heli vlieglessen
p.s. niet vertellen dat ik stiekum geoefend heb he

anyway, na heel veel lezen, filmpjes kiekn, proberen, proberen, zo nu en dan wat geknetter en gevloek, nieuwe modelprogramma’s en nog maar weer proberen…. Heb ik nu de rotorflight zo ver dat hij werkt met een Rsat2 en alle stick inputs correct zichtbaar zijn in de configurator…. Waar ik veel tijd mee heb verne…kt is dat ik een 120 gr swash in de zender had geprogrammeerd en dat werkt niet…. Klinkt misschien logisch maar als je het niet weet

gelukkig heb ik tegenwoordig wat meer geduld en leg ik het spul weg als ik er niet uitkom (vroeger had ik zon ding al lang plat gemept met een hamer

en nu maar weer eens naar Helischool oldeberkoop voor een paar heli vlieglessen
p.s. niet vertellen dat ik stiekum geoefend heb he