Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En die CAM programmas van Vectric zijn wel gratis?
Wel grappig dat voor 3D printers alle software nagenoeg gratis is en open source. Dan stap je naar CNC en dan is het plots een ander verhaal
En die CAM programmas van Vectric zijn wel gratis?
Wel grappig dat voor 3D printers alle software nagenoeg gratis is en open source. Dan stap je naar CNC en dan is het plots een ander verhaal
Wat bedoel je met:
- Langsgeleider voor naamborden?
- E-stop?
Die homing/eind sensoren kan ik wel raden wat dit is, is die voor automatisch je x en y zero in te stellen zoals een 3D printer? Hoe werkt dit dan zonder deze sensoren?
Duidelijk, maar als een frees afbreekt en je bent er niet in de eerste paar seconden bij, ben je dan al niet zoizo te laat? Dan zal hij het "overgeslagen stuk" toch niet opnieuw gaan doen?
En wat betreft de homing sensoren, klopt het wat ik zei? dat dit is om de bank automatisch zijn X en Y home te laten vinden? Normaal moet je dit dan handmatig gaan instellen?
Waar heb je deze info allemaal gevonden, is er ergens een forum rond deze bank te vinden?
Prijs van die dingen valt dan goed mee, alleen spijtig dat de tutorial in het spaans? is![]()
Ik las ergens op een ander forum de controller kaart in de X6-1500 meteen klaar is voor het monteren van eindswitches en daar deden ze het met simpele "klik-schakelaars", die moet je (als ik het goed begrepen heb) gewoon aansluiten op de printplaat.
Maar hier hebben de sensoren ook voeding nodig dan? Vandaar de omvormer die ergens te zien is op de foto's. Het enige wat ik niet snap is de custom printplaat die ergens op de eerste foto's te zien is...