Ik gebruik die knop hier niet zo vaak, maar geniet wel van het fijne werk wat je allemaal doet.Hartekijk dank voor de leukjes![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik die knop hier niet zo vaak, maar geniet wel van het fijne werk wat je allemaal doet.Hartekijk dank voor de leukjes![]()
Dat maakt uw klik des te waardevoller en wordt ten zeerste gewaardeerd.Ik gebruik die knop hier niet zo vaak
Bijna gereed...
26 rijen beplanking 0,5 x 3 mm van het dak van de statiekajuit aangebracht.
Veel modelbouwplezier,
Het voordeel van sterk bijziend te zijn (>8 dioptrie) bril af, perfect zicht op 8 centimeter van het voorwerp, adem inhouden en met een fijn penseeltje met een klein beetje verf aanstippen.Het verfwerk zit er strak op zeg
Dergelijke schildersessies duren maar een druppel verf lang, en die is in 10 à 15 minuten verwerkt,
Dat is de bedoeling Sjors, bij benadering een idee te hebben van de totale bouwtijd, studietijd niet inbegrepen.Kan je zelf ook bij houden hoeveel uur er eigelijk in gaat zitten.
Dank voor het compliment, dat heb ik afgekeken van Pietdie hoeklat se afronding is onverbeterlik