Vandaag eigenlijk bezig geweest met allemaal kleine probleempjes oplossen die ik tegenkwam. Een paar moeten nog, zoals de brede banden lopen tegen het binnenspatbord aan. Hiervoor moet ik nog even een nette oplossing bedenken.
Ik had de brede banden/velgen gekocht echter zit in 1 velg een slinger, dus kreeg ik 2 nieuwe. 1 daarvan moet dus opnieuw worden gespoten

.
Achter de bestuurder komt de ontvanger en regelaar, geluid en luidspreker zal in de tank en in de Deense kist komen, de accu komt tussen de framebalken en zal geladen kunnen worden vanuit de Deense kist.
Ik heb vandaag een schot achter de bestuurde gemaakt van 1,5mm styreen en deze ga ik verlijmen aan de L-profielen die ik in de cabine heb gelijmt,
Het zijn aan de zijkant 2 korte stukken omdat er een versprong in de cabine zit. Uiteindelijk zullen hier gordijnen voorkomen zodat het op een slaapcabine lijkt.
Na een paar pogingen heb ik toch een net schot gekregen. Op de foto zit nog niks verlijmt........
Ook boor ik aan de bovenkant nog een gat zodat de kabels van de zwaailampen ook mooi achterlangs lopen en dus uit beeld zijn.
Hieraan vast ga ik de console richting het stuur maken zodat de grote opening tussen de stoelen ook een beetje realistich lijkt.
Het begin: