Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Zo onze aanmelding van BosModelAir net even de computer uitgedaan :?
(is dat een goede verbastering van "de deur uit gedaan"??)

Wij zullen er zeker met vliegende en statische kisten zijn maar of er echt gevlogen zal worden is afhankelijk van vele aspecten, gezelligheid, drukte, weer, drank, etc, etc.

Maar OK.
Is het misschien een idee om ook in deze post aan te geven wat we allemaal kunnen verwachten zowel vliegend als niet vliegend?

Als een ieder die iets meeneemt de onderstaande lijst dan kopieert en aanvult dan weten we alvast wat we een beetje kunnen verwachten.

Voorpret noemen ze dat ook wel :roll:

Wij nemen in ieder geval mee:

Vliegend:
Tipsy Nipper, 1200mm, 6.5cc 2-takt
Stinson Reliant, 2142mm, 20cc 4-takt
Nomad, 3055mm, 2x 10cc 2-takt (als ie in ieder geval de maiden overleeft 8) )
Decathlon, 1675mm, 11.6cc 4-takt

Statisch:
P-40 Warhawk, 1625mm, 20cc 4-takt
Fournier 4, 4000mm, 15cc 4-takt

Misschien nemen we nog wel meer mee maar dat zien we nog wel.
Dus aanvullen maar die lijst ik ben zeer benieuwd.

:teacher: Hé Berto, wel even bij de les blijven :wink:

Richard Branderhorst zei:
Zodra we een aantal aanmeldingen hebben gaan we de lijst online zetten en steeds updaten, dan kan iedereen zien wie en met wat er zoal gaat komen!

:oops: :sleepy: :oops: Zie je wel dat met je hobby bezig zijn onder het werk niet goed voor je is :sleepy: :oops: :sleepy:

Of was het nou andersom :roll:

Bij deze mijn nederige excuses :( (ik kan gewoon niet wachten :wink: )

Berto,
Je was me voor.....
Nog maar een aantal aanmeldingen en nu al een mooie lijst!
Gaarne allemaal die hier in dit draadje gereageerd hebben, een aanmelding sturen, dan kunnen we zien wie er komt en alvast een aantal koeien bestellen bij de slager!

En als je nu alleen wil komen kijken en bbq'en?
Dat kan niet. :nooo:

Komen = vliegen! :yes:

:wink:

Ik heb ook nog een vraag!

Kun je ook alleen komen BBQ-en?

Als je niet wilt BBQ-en, hoef je dan de BBQ niet te betalen?

Enozverder enzovoort . . .

:rolling:

jan.

Formuliertje opgestuurd 8) .

Ik probeer m'n vliegmaatje ook nog mee te krijgen. Die heeft een PICA 1:6 Spitfire Mk IX in aanbouw, een Piper cub, P51D Mustang, Cessna 182, en tegen die tijd vast nog wel wat meer.

Laat je niet afschrikken hoor Jaap, Jan geeft het met een knipoog dus dat zit wel snor.

Ik weet natuurlijk niet hoe Delta Oss het regelt maar ik denk dat je heus wel mee mag bbq-en tegen een geringe vergoeding.
Neem anders eens persoonlijk contact met ze op (met Richard bijv.) dan komen jullie er best wel uit.

En ik verwacht je natuurlijk wel ook al kom je alleen maar kijken, ik moet toch eens het Piper Cub interieur setje aan je geven (moet nog wel besteld worden maar dat komt goed voor die tijd :wink: ).

En anders mag je met mij mee als "helper" 8)

Jaap.

Kijken, vliegen, OH-en, alles mag, kost niks. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Plezier moet niks kosten!

Uiteraard voor iedereen die wél een BBQ'je wil scoren, die moet daar ff voor betalen, staat dus in feite los van het vliegen, dat lijkt me duidelijk, toch?
Prijzen enzo moeten we nog bekijken, het is fijn als we de slager van tevoren een ongeveer aantal kunnen geven, en bvb definitief zaterdagmiddag uiterlijk om plm 1300u betaald hebben, dan gaat de finale order de deur uit. Ik denk ergens iets tussen de 10 en 15 euro, het moet wel lekker zijn, ik heb geen zin in alleen vette worst en spek....

Richard,
Wat ik dus bedoelde (misschien was ik wat erg kort), op het formulier wat je dient in te vullen, kun je opgeven of je kan vliegen en waarmee, en ook of dat je wil bbq'en.

Ik kan nog steeds niet vliegen :oops: , maar wil echt wel komen bbq'en, en die optie heb ik op jullie website niet gevonden.
Misschien (heel misschien) zijn er nog meer mensen die deze mogelijkheid willlen gebruiken, en vandaar dat ik dat dus hier post.

En wat Jan betreft, ik ben benieuwd of dan die strega vliegt...... :D

Hallo,

ik kan bijna niet wachten tot 20 mei, maar ja het zal wel moeten.
het is wel mooi dat er van een gedachte spinsel zo een dag kan worden op gezet het is wat de Belgen zegen da is tof (val er niet over dat ik belgen vernoem het is een uitspraak). :oops:
Het is te hopen dat we dan ook BIGGS weer hebben dan kan het niet kapot die dag. :zon:

Groetjes en tot vliegens

Goedenavond Berto.Kan door wat voor rede dan ook niet in het aanmeldingsformulier komen.Ik meld me dan maar even op deze manier aan op de lijst(sorry voor het ongemak). Ik kom met een Fokker Dr1, een demoiselle en een curtis Jenny als het even mee zit.Dit alles is wel elektro.

Hee hannesie,

Ben ik zo overduidelijk aanwezig hier dat het lijkt alsof ik het opzet :?
Ik hoop het niet want dan betekent het dat ik verslaafd ben :roll:

Alle eer komt toe aan Delta Oss en die zie je hier voornamenlijk in de persoon van Richard Branderhorst.

Maar kijk voor een aanmeldingsformulier eens hier:
Aanmelding deelnemer schaalmeeting DELTA OSS 20 mei 2006
Dit graag even invullen en dan opsturen naar: info@deltaoss.nl

Mocht de directe link niet werken ga dan naar: www.deltaoss.nl , klik op "schaalmeeting" en dan op "formulier" dan kom je er ook.

Mocht het dan nog niet werken dan moet je gewoon even een mailtje sturen naar: info@deltaoss.nl

Succes met het aanmelden en alvast tot ziens, tot de 20ste mei

Mhhh, huidige stand van de aanmeldingen:

16 vliegers (17 met Jaap die alleen komt OH`en en de koe van de BBQ te redden :wink: )
36 modellen waarvan 5 statisch

Ziet er al uit als een leuke lijst maar volgens mij kan er nog VEEL MEER bij.

Dus diegene die zich nog niet aangemeld hebben en die wel in deze draad gereageerd hebben dat ze willen komen, meld je aan en maak de lijst nog langer (ook als je alleen komt OH en BBQ`en zoals Jaap :roll: ).

Het gaat in ieder geval een gezellige dag worden :banana:

Zeg Berto,
Als je zo bezig blijft dan zorg ik ervoor dat je aan het eind blaren in je oren hebt van mij ge-OH :evil: .

Dan houd ik alleen mijn mond als die koe lang genoeg op de BBQ gelegen heeft :D .

Ik zal naast mijn kwijl emmer(tje) m`n gehoorbeschermers meenemen :wink:

ik heb liever dat je je modellen meebrengt.
Dan ben ik misschien afgeleid (wel zeker eigenlijk).

See you :D

Back