Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Wij van BosModelAir gaan er tot nog toe van uit dat het de 26ste blijft, we zijn er helemaal klaar voor (als ik nog ff aan het bouwen ga ;) )

Hallo allemaal,

Goed Nieuws,
Het wordt niet een dag, maar zelfs twee dagen en wel op zaterdag 26 aug en zondag 27 augustus. Er kan dan ook gekampeerd worden, toiletten- water en stroom zijn aanwezig. We hebben besloten de vliegshow voor zondag te laten varen (zowiezo weinig animo hiervoor onder de leden!).

Het wordt een mix van een scale meeting en een warbirdmeeting(voor dit laatste worden ook buitenlanders uitgenodigd),dit voor beide dagen met zateravond een barbeque á 10,- euro per persoon.

Het kan zijn, dat iedereen die wil komen, zich opnieuw zal moeten aanmelden, maar hiervoor moet eerst de Delta Site, omtrent deze zaak, even weer aangepast worden.

Dus even geduld tot nader bericht dat het opnieuw aanmelden kan plaatsvinden (hopenlijk in net zo grote getale als voor de eerste keer die helaas door slechte weersomstandigheden niet kon doorgaan).

groetjes,
Jan.

Kijk da`s helemaal mooi.
Eens kijken welke dag we gaan maar het lijkt dus wel hele mooie dagen te worden met schijnbaar hele mooie modellen.

Wij zijn benieuwd en wachten met spanning af.

Nog 79 nachies slapen al ik het goed heb 8)

Das heel mooi een heel weekeind :P
Hopelijk zal het weer dan wel mee werken,
mooie afsluiting van de vakantie!!!!

Hopelijk is dan mijn motje dan ook nog heel.

Jaaaaaaaaaaaa

De site van Delta Oss is geupdate en daarbij is ook de Schaal/Warbird-meeting DELTA OSS 26/27 Aug. 2006 aangepast.

Iedereen die wilt komen zal zich even aan moeten melden dus ook als je je eigen aangemeld had voor de regenachtige 20 mei moet je even een nieuw formulier insturen.

Hier vindt je het formulier:Aanmeldings formulier 26/27 aug

En hier vindt je het huidige deelnemers veld:Huidige aanmeldingen (nog een beetje leeg maar dat zal snel veranderen :wink: )

Wij hopen jullie daar te zien.

Greetingz BosModelAir

Zo dan, mijn aanmelding is nu als het goed is ook binnen. De Sukhoi en de Laser 200 zijn er klaar voor
phone.gif

Grt.

waarschijnlijk kom ik wel een van de dagen kijken 8) maar ik denk niet dat ik daar zal kunnen vliegen (tenzij een ragcharter met staartwiel voor piper door kan :P :D :lol:)

Na wat twijfelen en overleg of het zaterdag of zondag ging worden hebben we toch maar de knoop door gehakt
en komen het hele weekend met de caravan (en de vriendin gaat mee :D )

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

jetpropdlx zei:
Na wat twijfelen en overleg of het zaterdag of zondag ging worden hebben we toch maar de knoop door gehakt
en komen het hele weekend met de caravan (en de vriendin gaat mee :D )

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

hoi Eric, hardstikke leuk!!

groetjes,
Jan.

Hallo scale broeders,

Veel aanmelders van mei, hebben zich nog niet opnieuw aangemeld!

Jan.

Goed idee! Bij deze gewijzigd.

:offtopic:
Ik kreeg weer geen melding, terwijl ik wel een abonnement op dit draadje heb... :?
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker, ook bij andere topics.....
:?: :ontopic:

Hallo schaalvliegers en warbirders,

om misverstanden uit de wereld te helpen:

Iedereen die zich destijds voor 20 mei had aangemeld en nu op 26 en 27 aug. weer mee wil doen, moet zich opnieuw anmelden!

Diegenen die dat reeds gedaan hebben, alvast hartelijk dank hiervoor.

Aanmelden kan via de website van Delta Oss:

www.deltaoss.nl

Schaal/warbirdmeeting aanklikken, inschrijfformulier downloaden, invullen en versturen naar:

info@deltaoss.nl

Groetjes,

Jan Hermkens.

Mhh, het lijkt nog een beetje rustig maar er is nog iets minder dan 2 maanden te gaan, zal wel goedkomen.

Momenteel het aantal aanmeldingen:

13 vliegers met
28 modellen

Er kan nog meer bij even aanmelden en klaar.

Had even over het hoofd gezien dat je opnieuw moet aanmelden, reeds gedaan nu. Op naar augustus :D

Jan Hermkens zei:
Hallo schaalvliegers en warbirders,
om misverstanden uit de wereld te helpen:
Iedereen die zich destijds voor 20 mei had aangemeld en nu op 26 en 27 aug. weer mee wil doen, moet zich opnieuw anmelden!
Die aanmelders een e-mailtje sturen met het verzoek zich opnieuw aan te melden als ze er bij willen zijn?

Back