erikborgers
Vriend van modelbouwforum.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De kromme pijpjes waren dacht ik voor rookgordijnen, of zit ik mis?
Dankjewel Wimo. Respect voor een RC. Is mij nooit gelukt. En lijkt me een uitdaging apart om spullen heel te laten. Ik zou je zeker niet de Pontos set aanraden, want ik durf maar nauwelijks te kijken naar de zeer kwetsbare details van PE dat echt nog een slagje dunner is dan de PE van het bouwpakket zelf.Ben jouw project ook aan het volgen, prima werk! Heb inmiddels ook een Trumpeter Bismarck aangeschaft. Wil hem echter rc gaan maken, maar wil wel dit zo schaal getrouw gaan doen. Heb een Yamato van Nichimo gehad in dezelfde schaal, was ook gemotoriseerd.
Maar dat wordt een ander verhaal.
Je doet het nogmaals fantastisch.
Groeten,
Willie
Ik heb besloten om de Big ED-set van Eduard te bestellen.
https://www.eduard.com/store/Ships-and-submarines/other/Bismarck-1-200.html?cur=1dit
Misschien niet zo gedetailleerd als de set van Pontos, maar toch.......................
Ook nog een upgrade set van Trumpeter besteld, bestaande uit metalen kanonlopen van de verschillende kalibers, metalen scheepsschroeven en kunststof delen, alles bij elkaar 110 delig.
Wat het dek betreft, ik wil het beschilderen, plank voor plank. Heb dit effect gezien op een 1:350 model. Werkelijk schitterend gedaan. Wel veel werk, maar geen enkele plank is hetzelfde. Als ik een houten dek wil monteren, en het wordt nat, ben ik bang dat het gaat werken.