Schlachtschiff Bismarck 1/200 van Trumpeter

5742a5913498566799006acfd043d66b.jpg

De vloot nadert zijn voltooing. Nog verouderen en de ramen in de kristal clear

De olieverf moet wel een paar dagen drogen, anders loopt hij door in de kristal klear. Dan maar een ander werkje. Zoeklichten, seinlampen en wat ander spul. Ik gebruik bij uitzondering het pe van trumpeteer voor de zoeklichten, want dat raster schijnt mooier door, vind ik.

521f77b25870168706f702ecad2a1015.jpg

Nee, heb het dek ik niet behandeld, Kleur is mooi, en komt ook geen water bij kijken zoals straks bij mijn 1:200 model. Heb toch een houten dek van Pontos gekocht voor de grote uitvoering. Zal binnenkort wel aankomen hier. Dit ga ik wel behandelen, moet nog bekijken waarmee. Eerst uitproberen op proefstukjes.

Nee, heb het dek ik niet behandeld, Kleur is mooi, en komt ook geen water bij kijken zoals straks bij mijn 1:200 model. Heb toch een houten dek van Pontos gekocht voor de grote uitvoering. Zal binnenkort wel aankomen hier. Dit ga ik wel behandelen, moet nog bekijken waarmee. Eerst uitproberen op proefstukjes.

Ik heb het alleen heel licht gespoten, net zoals geadviseerd in het bouwverslag waar jij op wees. Het dek is erg licht, maar dit is ook realistisch. Ik hou wel van een wat donkerder dek.

Ik zou helemaal stapelkrankzinnig worden met dat ets-spul in die schaal.
In plastic is het al een crime...
Ik doe 1 x 37mm en 1 x 20mm op één avond. Niet meer, anders kunnen ze me opnemen in een psychiatische instelling...

Knap dat je dit kan!

Alles went! En 1 op een avond is geen rare ambitie. In serie gaat het overigens razendsnel. Je zit bijna net zolang te puzzelen op hoe de eerste te vouwen en lijmen als 9 maal de rest.

Back