Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zou is kunnen kijken bij een bedrijf die kettingzagen of iets dergelijks verkopen en of er een los filter element op gemonteerd kan worden .
En anders zelf wat "fabrieken"![]()
Als ik jou was, zou ik de kogel op het servo heveltje aan de "buitenkant" zetten, dat werkt wat makkelijker.
je kunt luchtfilters kopen, zowel van K&N als bijvoorbeeld wat op de 1:5 auto's gebruikt wordt.Er zit zo een mooie toeter op de carburateur, maar dan heb je geen luchtfilter, hoe doen andere dat?
Komt namelijk niet binnen de romp. (want heeft geen rompalleen maar een cabine zeg maar )
Ja, even kijken hoe het gaat, staat nu mooi in lijn, al veel beter dan alles omgedraaid, want dan kan ik er helemaal niet bij.Als ik jou was, zou ik de kogel op het servo heveltje aan de "buitenkant" zetten, dat werkt wat makkelijker.
Ik laat het even zo, kan er toch later nog bij, is er dan geen functie voor die "tuut"- venturi?Persoonlijk zou ik, als er per sé een filter op moest, een custom-made flensje met een aanzuigbochtje naar achteren, en dan een luchtfilter van een 1:8 offroad buggy o.i.d. gebruiken, zo'n stukkie oliegedrenkt schuim. Compact en uitstekende filterwerking, relatief erg makkelijk schoon te maken.
Je bedoelt die aanzuigkelk? Ja hoor, die maakt de motor een haartje zuiniger (in heli-toepassing maakt dat maar hééél weinig verschil overigens) maar verbetert de aanzuiging van lucht vooral, m.a.w. de vulling wordt wat beter en daardoor neemt het topvermogen met een paar procentjes toe. Niks wereldschokkends, en niet iets wat je echt gaat merken, maar gewoon, "met is beter dan zonder"...is er dan geen functie voor die "tuut"- venturi?
Ja, de inlaat gaat er wel van tetteren...Wel iets wat je aan het geluid zal merken. Soort van omgekeerde trompet![]()