Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er prachtig en realistisch uit, Eugene. De stelling met al de schoren is een knap stukje werk. Hoeveel meter stellingplank heb je gelegd?Zaaghal / Details (slot)
De planken onder de twee grote deuren geschilderd en nog de laatste twee afvoerpijpen bevestigd. De zaaghal is op wat kleine details na nu zo goed als klaar. Latere details (trappen, hellingbaan, takel, etc.) ga ik pas aanbrengen/maken als de molen op een grondplaat staat (Foto 1-4). Nu verder met de bovenbouw, zijnde de permanente plaatsing van de achtkant en vervolgens de kap voor de juiste maatvoering van de staart en de schoren.
Foto-1
Bekijk bijlage 500374
Foto-2
Bekijk bijlage 500375
Foto-3
Bekijk bijlage 500376
Foto-4
Bekijk bijlage 500377
Dank Peter enDat ziet er prachtig en realistisch uit, Eugene. De stelling met al de schoren is een knap stukje werk. Hoeveel meter stellingplank heb je gelegd?
Gr. Peter
Dank Henk voor je bericht en de complimenten. Als dit molen project klaar is kan ik het model misschien wel een keer meenemen naar een modelbouw bijeenkomst of een modelbouw club bij mij in de buurt. Dan kunnen anderen er ook van genieten. Omdat het een H0 schaal model is kan het in de toekomst ook nog op een (club)modelbaan worden geplaatst. Tot die tijd blijft het model nog even staan in mijn privé museum. Groet, EugèneJe nadert steeds meer de perfectie.
Voor mij is je model al museum waardig.
Het zou zonde zijn, dat anderen niet kunnen genieten van de perfectie van de bouw.
Heb je al vernomen of er een plaatselijk museum interesse heeft.
Zeker met een mooie video over de historische achtergrond, zou dit naast optisch ook een mooi informatie object zijn.
Succes met je project.
Henk.