Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Patrick
Heb je de motoren van de zelfde firma als ik heb?Om de koepel te laten draaien heb je de zelfde motor,maar ze hebben ook met een lichtere motor en is ook goedkoper,maar is ieder zijn keuze.
Welke verhouding heb je gekozen?Die van mij zijn 1/78 en hebben heeeeel veel kracht.
Ik volg je project met veel belang stelling om dat mijn tank ook 1/10 is en heb het elmod systeem gemonteerd en er zeer tevreden over,maar niet goedkoop.
Voor de aandrijving heb ik de regelaar van "servonaut" voor rups aandrijving.
De meeste foto's van mijn tank zijn verdwenen,maar ik kan evt foto's plaatsen over het inwendige wat de elektronica betreft
Ik volg je project met veel belang stelling om dat mijn tank ook 1/10 is en heb het elmod systeem gemonteerd en er zeer tevreden over,maar niet goedkoop.
Voor de aandrijving heb ik de regelaar van "servonaut" voor rups aandrijving.
De meeste foto's van mijn tank zijn verdwenen,maar ik kan evt foto's plaatsen over het inwendige wat de elektronica betreft
Hoi Patrick
Ik heb het gehele systeem gekocht en bij hem thuis opgehaald.Het was toen van "tank toko"in Apeldoorn.
Het heeft een geluidsmodule met een SD kaartje waar verschillende geluiden op zitten,het schieten van het kanon en de mitrealeur kun je apart bedienen de koepel draaien en zelfs de verlichting zit er in,en het werkt uitstekend.
Ik zal een paar foto's maken van het inwendige van de tank