Zoals ik aangegeven heb wil ik de sfeer van de 70er jaren bereiken. Maar om dat consequent aan te houden valt niet mee.
Zo heb ik in mij enthousiasme een afzetvuilcontainer gemaakt en die gevuld met “oud ijzer” en afval, maar ik vraag me af of dat zulke bakken er in die periode eigenlijk wel waren. Natuurlijk waren er wel afvalbakken, maar ik weet niet zeker toen ook al zulke systeemafvalbakken gebruikt worden...
Dus kreeg ik het idee om dit eventueel te vervangen een materiaal rek met stalen pijpen. Gewoon.een paar restant stukje H balkjes met rongen als basis en daarop een pakket van verschillende maten en lengtes buis.
Ik had niet overal buis van liggen, maar met het inboren van de kopse kanten is het ook goed. Alles met een beetje soldeer vastgezet en klaar voor afwerking.
Nu nog een plaatsje uitzoeken want ik kan dit eigenlijk op veel plaatsen kwijt....
Hier het “werkstuk” op de werkbank...
Op de helling zijn eentje paar logische plaatsen..
Bij de muur naast de pallets zoals hier...
Of vooraan bij de helling...zoals hier.
Ik hou dit nog even open want vandaag ook nog een mooi pakketje binnengekregen (van Ray Haller 3D)
Een set werklieden aangeprezen voor op werkschepen, maar bij mij gaan de meeste gewoon op de helling werken........Personeel is duur en dit kost wat, maar dan heb je ook wat...
Mooi afgewerkte en gedetailleerde figuren waarmee zeker weer wat inspiratie wordt gekregen.
En weer een leuk schilderklusje in het vooruitzicht...
Het setje..
Een voorbeeld van een mogelijk mini tafereel..... een lasser aan het werk met een collega die toekijkt.
Wordt vervolgd.