Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Ben, waarom dan 4 servo`s onder de swash ? die interactie is ook bij 3 servo`s aanwezig maar niet of nauwelijks merkbaar.
Ik zou mij dan meer zorgen maken dat die servo`s elkaar tegenwerken.
Heb jij daar een idee over.
1 voordeel van 4 servo's alvast, geen (120 graden) mix nodig in je zender. Kan me best voorstellen dat 5 jaar geleden die zenders wat duurder waren.
Dit slaat op MCCPM niet op 90 graden ECCPM waar we het in deze thread over hebben.Met 3 servo's heb je in verhouding minder kracht nodig aangezien de servo's samen lasten delen. Bij roll/nick/pitch bewegen 3 servo's ipv 1 servo per kanaal/as.
@ Ben, waarom dan 4 servo`s onder de swash ? die interactie is ook bij 3 servo`s aanwezig maar niet of nauwelijks merkbaar.
Ik zou mij dan meer zorgen maken dat die servo`s elkaar tegenwerken.
Heb jij daar een idee over.
Mogelijk is deze Hyperion HP-DS20x-TMD servo iets voor je. 9.5Kg, 0.13s/60graden bij 6.0 Volt en Hyperion schrijft dat deze servo's direct aan 2 cellen A123 (LiFePO4) = 6.6V nominaal kunnen, zonder regelaar dus.
Zelf heb ik de HP-DS20x-SMD (sneller maar minder sterk dan de HP-DS20x-TMD) op een Outrage 550 gezet om deze servo's eens te proberen.
Tot nu toe nog zeer tevreden maar ik heb ze pas een paar vluchten gebruikt dus kan er nog niet heel veel van zeggen.
Een hele mooie feature (zeker met 4 servo setup) is het kunnen programmeren van de servo's via een USB kabeltje. Je kunt dan het 0 punt exact programmeren in de servo en dus zorgen dat je servo hevels exact 90 graden staan. Dan kan alle subtrim in je zender dus op 0 staan.