Het vliegen ben ik niet bang voorSucces !

Het is het verplichte landen waar ik wat tegenop zie...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het vliegen ben ik niet bang voorSucces !
ach, je moet maar denken, landen doet hij altijd, het is alleen de vraag hoe....
Het is het verplichte landen waar ik wat tegenop zie...![]()
Dat dus....landen doet hij altijd, het is alleen de vraag hoe...![]()
Haha... zou je zeggen he? Maar de werkelijkheid is dat ik niet echt "geland" heb/ben.... in de zin van dat ik zelf stuurde en alles vlekkeloos ging. Meer dat het hopje kort was en de kist neerkwam zoals hij kwam.Als hij twee keer los is geweest ben je toch ook al twee keer geland
Daar ben ik (na alles wat ik gezien heb, en wat ik aan de kist voorbereid heb) 100% van overtuigd.Die van jou gaat gewoon vliegen.
En gaat bestuurbaar zijn.
Als ik mijn brandstofverbruik correct ingeschat heb, heb ik plm 20 minuten om precies uit te zoeken hoe stijl, en hoe langzaam, en dat ook nog een paar keer "droog te oefenen", en ik denk dat dat twee keer zo veel is als wat ik nodig heb....Niet te langzaam willen gaan. Niet te stijl.
Nou.... had ik dáár zo mijn best op gedaan, blijk ik die stift van RVS gemaakt te hebben (ik vond het ook al zo lastig draaien...), en een van de minder buigsterke soorten ook nog, vermoedelijk nog minder weerstand tegen verbuigen dan de originele pennen.... Dus dat kan weer overnieuw. En als dan toch de boel weer overnieuw moet, heb ik gelijk maar even de gelegenheid genomen, om de opnames uit te boren van 5,8 (ongeveer, het was allemaal niet zo maatzuiver) naar een eerlijke 6 mm... Dat maakt het maken van nieuwe pennen wat makkelijker.De kromme poot is weer recht met een nieuwe verbindingsstift (ik mag die dingen haast wel op voorraad gaan maken)
Dat was ook precies de gedachte achter dat uitboren, en de eerstvolgende keer dat ik bij de dichtstbijzijnde LHS ben, neem ik ook echt wel een metertje mee...Als ze nu toch 6mm zijn kan je gewoon verenstaal gebruiken.
Hoef je ook niks te draaien.
Hmmm… dat scheelt hooguit 5 km of zo ten opzichte van "de dichtstbijzijnde LHS"...winkeltje aan huis in Drachten
Tenzij er winkels zijn waar ik niet van weet: Oudega. Voor mij net achter Drachten.Wat is voor jou de dichtsbijzijnde LHS?
Yup... En tsja... op zich heb'tie weinig wat je niet ook bij Dennis kunt bestellen, maar soms is het verrektes handig dat je door een winkel kunt "sneupen" want ik zoek vaak "iets" waarvan ik pas weet wat ik zoek, als ik het zie... Dat heb je wel eens met die rare out-of-the-box ideeën van mij....Nils Ester bedoel je? Hebben zij überhaupt nog wel iets van waarde voor de serieuze vliegerij behalve veel te duur balsa?