Ook op 2s zijn de temperaturen geen issue die een rol spelen. 2S geeft met bepaalde motoren al teveel vermogen. Laat staan als je 3 of 4s gaat toestaan. Leidt alleen maar tot nog meer ongewenste situatie's
Nee, 2s is voor wedstrijden ruim toereikend.
Maar als je wilt vergelijken, hoeft het niet perse een wedstrijd dag te zijn toch? Een wedstrijd moet nou eenmaal ingeperkt worden binnen reglementen
Ach, als 2s toch al te hard gaat op een circuit, maakt die ene cel extra ook niet meer uit. (behalve in het grotere gewicht.) als iemand zich niet kan gedragen, gaat het net zogoed mis op 2s, en als iemand niet rijden kan met 3s, zal die niet op 3s gaan rijden bij een wedstrijd. alleen mensen die alleen op 3s rijden, en anders 2s lipo's zouden moeten kopen om aan een wedstrijd mee te mogen doen zullen op 3s lipo willen rijden.
Maargoed, daar is de unlimmited klasse dan weer voor lijkt me. (in het geval van de Rally cup in ieder geval)
Hoe bestuurbaar de auto is, zit hem helemaal in we wijsvinger iig. (heb je zelf ja gezien in Den Haag bij de Rallycup. een ERBE, aardig standaard op de verkeerde banden op 6s lipo kon nog vrij makkelijk gewoon die smalle baan volgen.

Laatst bewerkt: