Leuk, ik kom een keertje langs om te laten zien hoe het niet moet.... :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
misschien was mijn vraag niet geheel duidelijk, stel je neemt de Asso 4x4 verander de schokbrekers met bv die van Losi zet er banden onder van Pro-line en je hebt een prima wedstrijd auto ,of pak het traxxas chassis , zet er RPM draagarmen op ...
ik lees dat de meningen een beetje verdeelt zijn qwa auto , de Traxxas 4x4 met de nodige upgrade's doet het goed ,maar voor dat geld beter de Asso 4x4 nemen met een goed ESC/Motor setup..
Maar ik denk dat het meer naar de Asso 4x4 gaat ivm opbouwen Traxxas 4x4 met de nodige upgrade's
Ik ben tot op heden nog heel blij met de aankoop van de Hobao Hyper 10SC. Al behoorlijk gekke dingen gedaan en botsingen met andere auto's gehad maar tot op heden geen stukken.
Enige minpunten die ik tot op heden gevonden heb zijn de stuurservo. Deze is net te zwak en gaat snel stuk. En de motor wordt te warm dus daar moet een fan op.
Die draaimolen is mijn favoriete stekje op de kermis!
Ik ben gisteren overdag nog even geweest maar grip had ik niet....hmm misschien toch maar eens nieuwe bandjes kopen haha.