Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben natuurlijk wel benieuwd wat het gaat worden en hoop op veel foto's.
Denk dat ik ga kijken voor een model met een jedelsky vleugeltje, moet dat toch echt effe een keer proberen.
hahaha en hij zit er nog bij ook die ik heb gekozen.
hahaha en hij zit er nog bij ook die ik heb gekozen.
Geen Graupner en bij voorkeur uit de Aeromodeller dus 1 keer raden welke het gaat worden.
Ik maakte vroeger wel gebruik van een bungee. Ik vloog toen een graupner Junior. De tekening die daarvan op outerzone staat is ook van mijn exemplaar https://outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=10865Gelijk nog een vraagje voor de kenners van A1 modellen.
Is een looplijn te vervangen voor een Bunjee of E-Lier want dat is toch weer een andere start manier dan lopen.
Het nadeel van lopen is dat het op een bepaalde leeftijd het niet meer te doen isHet voordeel van lopen is dat je aan de lijn kan voelen of je in een bel zit of niet.
UIt de onvolprezen Zaic 1964/1965Denk dat ik ga kijken voor een model met een jedelsky vleugeltje, moet dat toch echt effe een keer proberen.
Ja dat kan handig zijn, maar echt rennen met een model is niet echt wat ik wil.Het voordeel van lopen is dat je aan de lijn kan voelen of je in een bel zit of niet.
Leuke video vind dat echt prachtig om zo te zien , mag iets hoger en dan met een servo wat terugsturen is toch maximaal fun.Volgens mij gaat een bungee start veel sneller. Ik denk dat bij veel van deze modellen dan de vleugel wel iets versterkt moet worden, vooral in het midden.
Op filmpjes zie ik ze ook starten met een keerrol, dat wil ik ook wel gaan proberen, dan hoef je naar half zo hard te rennen maar heb je wel meer invloed op de startsnelheid.
Freiflugtraining April 2015 - YouTube
Goed om te weten dat de Aiglet het goed zou moeten kunnen doen, tis tenslotte niet alleen het model die bepaald of het wil lukken.Het nadeel van lopen is dat het op een bepaalde leeftijd het niet meer te doen is
@Ton van Munsteren : De Aeglet is/was trouwens een heel goed kistje: goede keuze!
UIt de onvolprezen Zaic 1964/1965
Bekijk bijlage 471997 Bekijk bijlage 471998 Bekijk bijlage 471999
Leuk spul Jef wat ook opvalt is de massieve romp en daardoor geen ruimte voor een servoVoor de eventuele geïnteresseerden , ik heb nog een A1 kitje te koop , verzendingskosten vanuit België ; 10 €
Vraagprijs ; 40 €
Bekijk bijlage 472000
Groeten Jef
Leuk spul Jef wat ook opvalt is de massieve romp en daardoor geen ruimte voor een servo
Tja, dan vraag je om een hele lezing over waarom , hoe en wat.Ben wel benieuwd waarom een Aiglet het goed zal doen maar een ander model weer niet, waar moet je nu eigenlijk op letten?.