Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet??? Of ligt dat nu aan mij?
:sleeping:
Cheers,
Rich
:sleeping:
Cheers,
Rich

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik em door mijn onervarenheid bij de eerste poging al helemaal in de poeier trek, zou ik me daar eeuwig zonde om maken.
Freakazoid zei:Heheh, ja van al die boekjes krijg je snel koude voeten.![]()
Freakazoid zei:Welke videofiles? Deze?
Freakazoid zei:Ik weet nu nog niet eens of ie bij roll alleen 1 servo moet optillen, of ook de andere omlaag moet trekken. quote]
Zorg dat de centrale kogel van je tuimelschijf zowel bij nick als roll uitslagen niet in hoogte verschuift op de rotoras!!
Zorg dat de tuimelschijf van minimale pitch tot aan maximale pitch geen kantel bewegingen maakt naar zowel rol als nick!!
Pitch afstellen op -4 tot +8 graden.
max 10 graden kantel beweging van de tuimelschijf zowel bij roll en nick.
Zet de rotor en tail bladen niet te vast, deze moeten makelijk kunnen bewegen in de bladhouders, dit komt de stabiliteit ten goede.
Gebruik in eerste instantie het 10 tands tandwiel op de motor, geeft een rotor toerental van rond de 2300 toeren, dit is prima
om te hooveren en geeft meer vliegtijd t.o.v. de grotere tandwielen +/- 11 min met 1600 MAH lipo.
Ik hoop dat je hier wat mee kan, zoniet hoor ik het graag.
Mario
Freakazoid zei:Moet dat nou? Nou krijg ik helemaal zin, en tis pokke weer.
Maare, ik kom dr niet in bij helifreak hoor, hij zegt dat mijn email daar al in gebruik is, maar als ik mijn wachtwoord opvraag doettie niks. Heb de admin maar even gemaild, maar dat duurt denk ik nog wel n weekje.![]()