Jaap Smith
Vriend van modelbouwforum.nl
Dat ziet er stukken beter uit. 
Vriendelijke groet,
Jaap

Vriendelijke groet,
Jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor de feedback, ik dacht dat er alleen op het uiteinde een rubber afdichting zat. Ik ga ze vastzetten met lijmBuiten het gevaar voor doortrekken van de warmte naar de lijm waarmee de as in de romp zit, is er voor mij een groter gevaar.
Indien ik het niet fout heb, dan heeft het lager een rubber afdichting, zwarte schilden in het lager.
Hitte is dodelijk voor deze afdichting.
Nee, is mij verder onbekend Klaas, ik heb alleen de productinfo afbeelding van RC-point waar ik ze gekocht heb. Deze 301 serie heb ik ook voor de Aeronaut TIM die ik ook bouw nu. Daar heb ik het dikke lagerhuis vastgesoldeerd, daar zag ik voorbeelden van bij de modelclub op andere modellen. Dat wordt nog een avontuur hoe dat afloopt, als ik zover ben dat die in het water komt voor de 1e vaar/diepgang test. Deze voor de SMIT ga ik vastlijmen voor de zekerheid.Die rubber afdichting lijkt op zoals Raboesch die noemt een G-ring. Ze worden ook wel simmering genoemd. De "holle" kant hoort naar de vloeistofkant te zitten. Waarom er per as twee in zitten ontgaat me even. Heb je daarover achtergrondinfo Albert? Gr. Klaas.