Met wat voor servo's motoren heeft u het dan gemaakt?
Heeft u er misschien hien een foto van voor mij?
Heeft u er misschien hien een foto van voor mij?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel goed ingepakt he"Mijn" lier is dezelfde als in het filmpje wat ik gepost heb. Eén servo en een Bühlermotor met vertraging.
De motor is in staat om een gewicht van 700 gram omhoog te trekken.
Foto's heb ik nu niet; ik ben net verhuisd, vrijwel al het modelbouwspul zit nog in dozen.
Klaas heb je misschien een foto dat alle lampen. Randen en dat ik dat gewoon kan zien?Wolter, Kijk even in hetverlichtingsdraadje welke lichten een sleepboot kan voeren.
http://www.modelbouwforum.nl/threads/scheeps-verlichting-draadje.135842/
Als een schip vaart brandt er in het stuurhuis geen licht. Hooguit een zwak lampje boven de kaartentafel.
Bedenk dat in het donker alle licht in het stuurhuis hinderlijk in de ramen reflecteert en je het uitzicht naar buiten belemmert.
Alle 3 lampen aan de voorkant van de mast zijn toplichten. De mast is strijkbaar en voor dat geval zat er een vervangend toplicht aan de reling op het stuurhuis. Het ankerlicht heb ik aan de achterkant van de mast (boven) geplaatst.Gr. Klaas.
Kan je me een link sturen waar jij hem hebt gekocht.Bij mijn Smit Nederland heb ik warm wit gebruikt, in de mast horen witte en rode lampjes. Dat van dat gele sleeplicht klopt die komt achter de achterste betting. De lampen in de schoorsteen heb ik compleet besteld als zo genoemde werklampen/verstralers. En het licht in de stuurhut heb ik geplaatst in het bureau wat er instaat. Kijk anders maar een keer in mijn bouwverslag daar staan foto's en beschrijvingen in van de verlichting.
GezienWolter, Je Hebt een conversatie. Gr. Klaas.