smit rotterdam na 25 jaar ijndelijk af maken

Joost,

Een aantal mensen heeft je ooit is (augustus) een advies gegeven over een zender die je toen aan wilde schaffen, wat heb je met deze adviezen gedaan, ik begrijp uit je huidige vraag dat je nog steeds geen zender hebt maar met de info die je krijgt gebeurt in mijn ogen ook weinig.

Johan

Hoi johan,

Ik ben het met je eens. Veel eerder is toen tegen hem gezegd ik d8 een robbe futuba 14 8kanaals 40mhz maar ja meneer is weer eigenwijs.:rolleyes:
Graag opletten als we wat voor je doen anders geeft niemand meer een tip aan je!

tim

ik zou er niet teveel kracht in zetten, mijn Smit Rotterdam ging ''zoeken'' in het water, dus als je iets stuurde met snelheid, ging de boot zelf de bocht wel om, en als je iets minder snelle/sterkere motoren neemt, blijft de accu ook langer vol
ik gebruik ook 2 F-14 futaba zenders, en ze zijn voor mij perfect, ze zijn niet zo heel duur, maar wel goed, ze zijn goed uit te breiden, en het ligt lekker in de hand
gr. Jeroen

Josse was ook eigenwijs en bouwt heeell graag met Lego!

Zonde dat mensen het 10x moeten zeggen..

Boontje komt vanzelf om zijn loontje.

En dan zeggen ze wel dat dit forum is om iedereen te helpen. Maar aan iemand zijn eigen ego valt weinig te doen. Die moeten zelf eerst is een keer goed schrikken voordat ze adviezen aan nemen. Scheelt een hoop ergenis.

Hoi armando,

Ik ben ook dit met je eens je kan wel tips geven maar imago verander je niet. Josse is een bekende modelbouwer op dit forum maar ht was niet altijd even leuk. Het is goed dat joost afkijkt van het idee om met lego te werken in je boot.
@joost,
ik zou persoonlijk raboesch koppelingen kopen bij conrad want die krijg je niet kapot in tegenstelling die verlengde robbe die je zelf in elkaar moet zetten.

tim

ik zou er niet teveel kracht in zetten, mijn Smit Rotterdam ging ''zoeken'' in het water, dus als je iets stuurde met snelheid, ging de boot zelf de bocht wel om, en als je iets minder snelle/sterkere motoren neemt, blijft de accu ook langer vol
ik gebruik ook 2 F-14 futaba zenders, en ze zijn voor mij perfect, ze zijn niet zo heel duur, maar wel goed, ze zijn goed uit te breiden, en het ligt lekker in de hand
gr. Jeroen

jeroen kwam dat ook niet door iets anders :rolleyes::lol:

tim die kopelingen was ik ook al van plan

word het dan maar F-14 futaba
aleen dan moet iemand mij wel uitleggeb hoe ik 8 kanaalen er in kan /moet maken wand ik het net 8 kanaalen over zo'n betje
en wat ik daar voor nodig heb (het uit bouwen van kalaane)
gr joost

jeroen kwam dat ook niet door iets anders :rolleyes::lol:

tim die kopelingen was ik ook al van plan

word het dan maar F-14 futaba
aleen dan moet iemand mij wel uitleggeb hoe ik 8 kanaalen er in kan /moet maken wand ik het net 8 kanaalen over zo'n betje
en wat ik daar voor nodig heb (het uit bouwen van kalaane)
gr joost

Als je in de midden twee van die schuiregelaars zet dan heb je er al 6
Dan heb je nog 7 en 8 op je ontvanger
Daar moet je dan maar eens even bij cheeta vragen
Die zijn voor modules in je zender
Die kan je dan uitbrijden naar wel 32 kanalen hoor
mvg
Frederik

ik had een vraag aan (weet ik niet)
ik zoek de gene die zo'n kraan werkend heeft gemaakt die ik ook op smitrotterdam
heb ??
wie oo wie weet wie dat is ?
gr joost

En anders was dat Martin07 van de Smit Hunter.

die had dat met zijn kraan gedaan. Maar denk er alsjeblieft niet aan.. !

je hebt je romp nog niet eens voor mekaar! Zorg eerst maar dat je de basis hebt zoals je motoren en roeren en ga dan pas verder uitbreiden.

FOTO'S !!EN UPDETE
hallo
ik ben weer bezig geweest
en hier het receltaat
Foto-6FRSPZQZ-D.jpg

Foto-6MHZQP4C-D.jpg

de acher kand moest vervangen worden door balsa
morgen schuuren :P

Foto-ZGUTTAQA-D.jpg

Foto-BRL6YPJ7-D.jpg

het eerste dek bijna klaar
maar ik kom niet wachten en heb de hekplaatjes er ook al op gamaakt
van tandestokers
Foto-8WLONME3-D.jpg

en ik heb de oude schoefas bolkjes geschuurt dus de mogen er ook weer onder geplakt worden
Foto-CFYPOSTO-D.jpg

en de romp krijgt van het wiekend een lijk laag aan de binne kant
van wegen het water gewoon met een kwast en dat 3/4 keer lijm er op smeeren
graag reacties
gr joost

hoi joost

een vraag he ligt jou smit niet in een standaart ?

als ik jou foto,s zo bekijk zou ik niet zo kunnen werken met al die troep er om heen.

en voor je smit zou het beter zijn als hij vlak ligt in zijn standaart.

voor de rest sucses met de bouw en blijf dit volgen jung.

gr willem

hallo
de standaart licht op zolder die ben ik aan het zoeken
en die rommel is van mij broer dus als ik het op rum word hij boos om dat hij dan niks meer kan vinden
ik werk de laatst tijd aan de keueken tavel
gr joost

hallo
ik heb net aan de binnen kant van de romp met watervaste lijm in gesmeert
om de romp waterdicht te maken hoop ike
en dan na 2/3 keer is hij dan waterdicht en dan een test ligging in echt water :P
want er moet wel een 12 volt baterij in
gr joost

Joost, zijn je schoefas-buizen al ingebouwd en de boegschroeftunnel????????
voor dat je gaat smeren en kijken of hij waterdicht is!!

groeten, Brandaris

Back