motorsports
Forum veteraan
Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag?
hehehehe, joetjoep

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag?
hehehehe, joetjoep![]()
ik hoop dat je ouders goed verzekerd zijn ,laat staan dat je niet weet wat er gebeurd als er een klein steentje ligt en de auto raakt uit koers,wordt gewoon een projectiel.
Je wilt niet op je geweten hebben dat zoiets een omstander raakt, en die zijn er altijd,en deze evt.blijvend letsel toebrengt.
:teacher:
De harde feiten zijn dat er meestal niet eens verzekerd wordt op dat vlak. Bij sommige verzekeringen staat wel dat ze schade met afstand bestuurbare modellen die max 30 km/h gaan onder de verzekering vallen.
En ik denk niet dat als je lawinepijlen op je auto bind er nog een rem valt te bedienen wanneer ze "uitgewerkt" zijn :lol:
Wat een discussie eigenlijk over snelheid.. een savage flux gaat 100 km/h op 6s volgens de doos als je het 25T tandwiel gebruikt. Maar als ik met 6s, 20T tandwiel en zender op 80% ga rijden dan kan ik op de weg geen vol gas rijden omdat het dan te snel gaat om nog onder controle te houden (banden zwellen op enz). Vol gas zou hij ~65 km/h moeten halen met die setup.
Als je een mamba monster in een traxxas slash stopt zou die theorietisch gezien vast wel 200 km/h moeten kunnen halen maar de praktijk leert dat bij ~70 km/h de auto opstijgt.
Als een offroad auto zo'n 60-70 km/h haalt dan is dat meer als genoeg en als je kijkt naar de huidige generatie rc auto's met brushless motoren dan halen ze dat allemaal! Makkelijk zelfs.
Whaaahaha,
Als we gezond verstand hadden dan hadden we een andere hobby![]()
FOUT !
Info komt van Gaëtan
Zit hier ook op het forum maar weet zijn nick name niet uit mijn hoofd (heb van hem de E-Maxx gekocht)
Groetjes
Ik zeg dat mijn truggy honderd miljoen miljard kilometer per uur gaat, kopen?![]()